Gå til innhold

Hva trener du?

Anbefalte innlegg

Gjest mptrim
Skrevet

Alt blir gøy når man har en mp3-spiller med høy musikk på øra.

Ja, med musikk på øra blir til og med morgentrening på ergometer gøy!

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• Luna21365380663

5

• Mary Poppins

4

• Dory

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hva med å melde deg på dansekurs? Det fins jo mange forskjellige typer, alt etter hva slags dans du liker.

Det kan det bli et veldig bra sosialt miljø på dansekurs, nå snakker jeg om kurs som går over uker, ikke sånne helgekurs da.

:)

I tillegg er det moro!

Skrevet

Magedans! Virkelig god trening, morsomt er det også! :)

Skrevet

*LOL* - så for meg at begge hadde ulik takt på musikken..

*Hostekule* Du, nå satte jeg nesten brødskiva i halsen i ren latterkrampe!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, med musikk på øra blir til og med morgentrening på ergometer gøy!

Hmmm, det var en tanke. Jeg har jo faktisk en relativt ubrukt ergometersykkel stående her!

Skrevet

Magedans! Virkelig god trening, morsomt er det også! :)

Danser du også magedans?

Det er det jeg driver med, også.

Skrevet

*Hostekule* Du, nå satte jeg nesten brødskiva i halsen i ren latterkrampe!

Du så det du også? :-)

Skrevet

Du så det du også? :-)

Om jeg gjorde! Så for meg en med en rolig klassisk symfoni og en med - tja - "Rai rai"?

Skrevet

Om jeg gjorde! Så for meg en med en rolig klassisk symfoni og en med - tja - "Rai rai"?

og hvem var hvem? hehe

Skrevet

Danser du også magedans?

Det er det jeg driver med, også.

Du også? Så moro! Men her er det veldig på amatørplan, altså. Har tatt ett helgekurs og håper vi kommer igang med ukentlige samlinger snart. Jeg verker etter å danse sammen med andre... ;)

Skrevet

Du også? Så moro! Men her er det veldig på amatørplan, altså. Har tatt ett helgekurs og håper vi kommer igang med ukentlige samlinger snart. Jeg verker etter å danse sammen med andre... ;)

Det er gøy å danse sammen med andre.

Jeg begynte etter sist sommer, og er nå nesten ferdig med andre kurset. Går en gang i uka.

Det er både sosialt og gøy, og det er en alle tiders måte å danse på. :)

Her hvor jeg bor er magedansmiljøet etterhvert blitt så stort at det er flere steder som har kurs, og mange som er med på kursene. Så vi må være raske å melde oss på så vi ikke bare havner på ventelisten...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...