Gå til innhold

Noen gode råd mot kvalme?

Anbefalte innlegg

Gjest Ninanja
Skrevet

Går på noen medisiner nå som gjør at jeg ofte brekker meg. Føler meg nesten litt bilsyk. Hørt at ingefær skal være bra

noen andre kjerringråd mot kvalme?

Luna21365380663
Skrevet

Syre; cola eller sprite.. yoghurt. Dette pleier fungere mot "vanlig" kvalme, ved fx omgangssyke.. Vet ikke om det fungere på deg, da..

Gjest bilsyketabeletter
Skrevet

Forsøk bilsyketabeletter. det hjelper meg iallefall.

Lykke til

Gjest malun
Skrevet

Mange synes et sånt "kvalmearmbånd" hjelper. Det er et armbånd som presser på et punkt på armen som skal være kvalmestillende.

Gjest Persille
Skrevet

Bringebær-te...

ingefær fungerte ikke for meg, men man skal visst koke vann og "mose" roten oppi - og så drikke som te.

Ellers er jo postafen en mulighet - dersom det kan kombineres med det du tar.

Gjest Ninanja
Skrevet

Mange synes et sånt "kvalmearmbånd" hjelper. Det er et armbånd som presser på et punkt på armen som skal være kvalmestillende.

hvor får man tak i et slikt armbånd? har også hørt at visse punkter som kan stimulere kvalmen

Gjest malun
Skrevet

hvor får man tak i et slikt armbånd? har også hørt at visse punkter som kan stimulere kvalmen

Hehe, det er vel ikke å stimulere kvalmen man ønsker å gjøre...

Men du får det på mange apotek. Kalles SeaBand eller sjøsykearmbånd.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Mintdrops fungerer for meg når jeg ikke har Afipran i nærheten.

Skrevet

Tro det eller ei, men prøv å tygg en fire, fem mandler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...