Gå til innhold

Mr Papp :)

Anbefalte innlegg

lalala1365380457
Skrevet

hei! jeg vil gjerne benytte meg av tilbudet ditt om forslag til hjemme treningsøvelser nå,hvis det fortsatt gjelder ;)

ønsker å trene mave, rygg(holdning, er så kusete), biceps og underarmer (triceps?) og rumpe. blir veldig takknemlig om du har noen gode øvelser til meg =)

(Om noen andre leser dette og kommer på at dere vet noen supre øvelser for noe av det ovenfor, så bare kom med de, blir veldig glad da :)

Skrevet

Kusete??....er det ordet utledet av ordet kuse?.....hehe....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva var det du sa holdningen din er sa du?

Skrevet

*vræler av latter*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Kanskje h*n mener hårete? ;)

Gjest Sinai
Skrevet

Ja, men h*n kan jo ikke trene bort hårete mage. Kansje mr Papp har gått med bar mage? På tv i går var det noen som påsto at bar mage i kulda, får håret til å gro.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, men h*n kan jo ikke trene bort hårete mage. Kansje mr Papp har gått med bar mage? På tv i går var det noen som påsto at bar mage i kulda, får håret til å gro.

Heheh..

LOL :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er en god teori, men den er litt ekkel.

Hårete kvinnfolkrygger er i hvert fall ikke min greie, men det er for øvrig ikke kuse-rygger heller. Hva det nå enn måtte vise seg å være. :)

Gjest Sinai
Skrevet

Seriøst, jeg tror det er snakk om sånn unskyldatjegertil- holdning. Noe sånt som Mettemarit sliter med

lalala1365380457
Skrevet

kusete?

mener du kutrygget? - krumrygget?

hm...kusete må visst være dialekt..altså jeg har ikke så rak rygg, vil gjerne trene opp ryggmuskelaturen så jeg blir rakere i ryggen.

lalala1365380457
Skrevet

Kusete??....er det ordet utledet av ordet kuse?.....hehe....

hm...kusete må visst være dialekt..altså jeg har ikke så rak rygg, vil gjerne trene opp ryggmuskelaturen så jeg blir rakere i ryggen.

lalala1365380457
Skrevet

lalala1365380457
Skrevet

Det er en god teori, men den er litt ekkel.

Hårete kvinnfolkrygger er i hvert fall ikke min greie, men det er for øvrig ikke kuse-rygger heller. Hva det nå enn måtte vise seg å være. :)

lalala1365380457
Skrevet

Seriøst, jeg tror det er snakk om sånn unskyldatjegertil- holdning. Noe sånt som Mettemarit sliter med

Gjest Mr Papp
Skrevet

Dumme slemminger i tråden her, ass.. Hehehe..! Jeg må legge deg nå, skal svare deg i morgen kveld.

Haha.

Skrevet

Har du sånn lutete holdning spesielt eldre mennesker har?

Det har jeg en fin øvelse for, men den er tøff å gjennomføre og trengs litt trening før du klarer den. Jeg har klatret litt og i den forbindelse er det fint å trene de musklene som gjør at du kan heve bena ganske høyt, mens man henger i armene.

Øvelsen jeg utfører er at jeg henger i armene etter en stang omtrent 20 til 30 cm under taket. Så hever jeg bena opp og slår fotbladene i taket. Dette gjør jeg minst ti ganger etter hverandre, ganger 2.

Øvelsen trener de musklene som gjør at du får en rettere holdning.

Men dette er en hard øvelse og ikke mange som klarer den. Min sønn har snart sort belte i kampsport og han klarer ikke EN en gang, til min store tilfredsstillelse og som jeg bruker for alt det, det er verdt,selvsagt, hehe.

Den dagen du klarer det skal jeg sende deg ei flaske vin:-)

Hvis du ikke gir opp vil du klare den tilslutt.

Skrevet

Det har jeg en fin øvelse for, men den er tøff å gjennomføre og trengs litt trening før du klarer den. Jeg har klatret litt og i den forbindelse er det fint å trene de musklene som gjør at du kan heve bena ganske høyt, mens man henger i armene.

Øvelsen jeg utfører er at jeg henger i armene etter en stang omtrent 20 til 30 cm under taket. Så hever jeg bena opp og slår fotbladene i taket. Dette gjør jeg minst ti ganger etter hverandre, ganger 2.

Men dette er en hard øvelse og ikke mange som klarer den. Min sønn har snart sort belte i kampsport og han klarer ikke EN en gang, til min store tilfredsstillelse og som jeg bruker for alt det, det er verdt,selvsagt, hehe.

Dæven, hvordan ser overarmene og brystkassa di ut? *storøyd*

Skrevet

Dæven, hvordan ser overarmene og brystkassa di ut? *storøyd*

Nja..nå er jeg ganske slank da, så jeg har ikke så veldig store muskler. Men du kan få lov til å kjenne på magemusklene mine:-)

Men øvelsen er nok tyngst på mage- ryggpartiet.

lalala1365380457
Skrevet

hehe, tja..er ikke noe særlig veltrent for tiden, så dette hørtes veldig tungt ut..men går ikke denne øvelsen veldig på mavemuskler, og mindre på ryggen?

uansett, takk for godt råd, men jeg tror ikke jeg har nubbsjans ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...