mrxx Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 hehe, tja..er ikke noe særlig veltrent for tiden, så dette hørtes veldig tungt ut..men går ikke denne øvelsen veldig på mavemuskler, og mindre på ryggen? uansett, takk for godt råd, men jeg tror ikke jeg har nubbsjans Den går både på rygg og magemuskler og er ideelt for de musklene du skal trene opp for holdningen din. Men som sagt, den er tung for mage,rygg og armer. Litt teknikk er det også selvsagt. Barre trening som skal til:-) 0 Siter
favn Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Nja..nå er jeg ganske slank da, så jeg har ikke så veldig store muskler. Men du kan få lov til å kjenne på magemusklene mine:-) Men øvelsen er nok tyngst på mage- ryggpartiet. Fine magemuskler og så inviterer du til kjenne-på? Det skal jeg vurdere, en flott mannemage er på en måte kan du si, noe som gjør livet verdt å leve. ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Fine magemuskler og så inviterer du til kjenne-på? Det skal jeg vurdere, en flott mannemage er på en måte kan du si, noe som gjør livet verdt å leve. ;-) Hehe...ok..si når du er klar. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 Den går både på rygg og magemuskler og er ideelt for de musklene du skal trene opp for holdningen din. Men som sagt, den er tung for mage,rygg og armer. Litt teknikk er det også selvsagt. Barre trening som skal til:-) hehe, ja jeg får legge meg i hardtrening 0 Siter
favn Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Hehe...ok..si når du er klar. Ja, gir beskjed i god tid. 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Dumme slemminger i tråden her, ass.. Hehehe..! Jeg må legge deg nå, skal svare deg i morgen kveld. Haha. Svarte deg i den gamle tråden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.