Gå til innhold

Mr Papp :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, tja..er ikke noe særlig veltrent for tiden, så dette hørtes veldig tungt ut..men går ikke denne øvelsen veldig på mavemuskler, og mindre på ryggen?

uansett, takk for godt råd, men jeg tror ikke jeg har nubbsjans ;)

Den går både på rygg og magemuskler og er ideelt for de musklene du skal trene opp for holdningen din.

Men som sagt, den er tung for mage,rygg og armer. Litt teknikk er det også selvsagt.

Barre trening som skal til:-)

Skrevet

Nja..nå er jeg ganske slank da, så jeg har ikke så veldig store muskler. Men du kan få lov til å kjenne på magemusklene mine:-)

Men øvelsen er nok tyngst på mage- ryggpartiet.

Fine magemuskler og så inviterer du til kjenne-på?

Det skal jeg vurdere, en flott mannemage er på en måte kan du si, noe som gjør livet verdt å leve.

;-)

Skrevet

Fine magemuskler og så inviterer du til kjenne-på?

Det skal jeg vurdere, en flott mannemage er på en måte kan du si, noe som gjør livet verdt å leve.

;-)

Hehe...ok..si når du er klar.

lalala1365380457
Skrevet

Den går både på rygg og magemuskler og er ideelt for de musklene du skal trene opp for holdningen din.

Men som sagt, den er tung for mage,rygg og armer. Litt teknikk er det også selvsagt.

Barre trening som skal til:-)

hehe, ja jeg får legge meg i hardtrening ;)

Skrevet

Hehe...ok..si når du er klar.

Ja, gir beskjed i god tid.

Gjest Mr Papp
Skrevet

Dumme slemminger i tråden her, ass.. Hehehe..! Jeg må legge deg nå, skal svare deg i morgen kveld.

Haha.

Svarte deg i den gamle tråden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...