Gå til innhold

Gledelig nyhet

Anbefalte innlegg

Gjest pomona
Skrevet

Hurra, jeg er gravid. Midt opp i alt styret med konfrontering av overgriper, krangel med foreldre, ny arbeidsituasjon og langvarig lungebetennelse, har et lite liv klart å klore seg fast. Det er jo helt utrolig. Jeg er nummen, av glede og tildels litt sjokkert. Nå blir vi fem hvis alt går etter planen. Jeg har bestemt meg for at denne graviditeten skal jeg nyte og forhåpentlig vis ikke kjempe de store slagene.

Skrevet

Gratulerer! nyt hvert øyeblikk og se frem til at nå blir det en ny bedre fremtid.Jeg er for gammel til slikt men tar det igjen på barnebarn

Gjest svaksterk
Skrevet

Gratulerer så masse pomona! Så bra at du har bestemt deg for å nyte svangerskapet! :-) Lykke til, la oss få høre hvordan det går da? :-)

*lykkeønskninger fra*

bugge -jenta
Skrevet

Kjære pomona!

Det var en virkelig gledelig nyhet, og jeg håper du får et fint svangerskap. Gratulerer så mye.

Vennlig hilsen fra meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...