Gjest Linda25 Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Jeg har 50 % rehabiliterinspenger... jeg har hatt 100%. men etter samtale med lege så prøver jeg meg ute i arbeidslivet i gjen. Har sliti med psykiske problemer og gjør det fortsatt, er under behandling. og det går bare en vei, framover:) Lurte på i denne samenheng om det er noen mulighet for å få støtte til noe skolegang? Når jeg blir frisk igjen altså. Er jo bare 25 år, og hvis jeg ikke hadde sliti med disse problemene så hadde jeg vel begynt for lenge siden på skole. 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Hvis du blir 100% frisk og kan jobbe 100% er det lånekassen som kan gi deg støtte til utdanning. Hvis det derimot er slik at du vil ha varig arbeidsnedsettelse kan du ha rett til yrkesrettet attføring. Du kan lese mere om attføring her: http://www.trygdeetaten.no/default.asp?strTema=arbeidsliv&path=hva_mrskjer_mrved_mrsykemelding&path_sub=attf_oering 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.