Gå til innhold

Jeg har sett Åsemors baby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Å, har du sett på babyen!

Nye babyer er så fint.

Hvor har du vært hele tida, forresten? Du hadde så fine svar alltid!

(Før var jeg selje)

"Å, har du sett på babyen! Nye babyer er så fint."

Det der er som med katter og små valper. Søte som nye. Så blir de store.

Mary Poppins

Du, kan ikke du opplyse Åsemor om at jeg har en del skikkelige gode navnforslag til englebarnet. Jeg er utrolig god på det der med navn.

F.eks. Leia. Det er det alt for få englebarn som heter. Det irriterer meg faktisk litt.

Leia? Det skjønner jeg godt det ikke er mange som heter..

"Jeg er leia"

"Hæ hvem er du lei?"

Mye misfortsåelser med et slikt navn.

Jeg er litt beskymret for hvordan det vil gå med dine evnt barn..chuch clint og leie? Får håpe barnemoren har noe å si ved valg av navn:)

Annonse

ShitDiddelyDo

Leia? Det skjønner jeg godt det ikke er mange som heter..

"Jeg er leia"

"Hæ hvem er du lei?"

Mye misfortsåelser med et slikt navn.

Jeg er litt beskymret for hvordan det vil gå med dine evnt barn..chuch clint og leie? Får håpe barnemoren har noe å si ved valg av navn:)

Star Wars, baby. Star Wars!

Jeg kunne kommet opp med langt verre navn. F.eks. Darth, Bubba eller Jabba The Hut.

Selv som sistnevnte helt klart er et navn jeg kommer til å vurdere dersom jeg engang blir far til en pjokk. :)

Jabba The Hut er helt på høyde med Clint, Chuck og Han Solo!

Gjest Ugga Bugga

Jeg kunne kommet opp med langt verre navn. F.eks. Darth, Bubba eller Jabba The Hut.

Selv som sistnevnte helt klart er et navn jeg kommer til å vurdere dersom jeg engang blir far til en pjokk. :)

For ikke å glemme R2D2. Det er det altfor få barn som heter.

Mary Poppins

STARWARS?!?

Vet du, jg ville ikke blitt betalt 1000000kr for å sitte gjennom en starwars film..

Ok jeg overdriver, men ærlig talt, noe så dumt og kjedelig. Idiotisk sci-fi dritt.

Gjest Sinai

Hjelp! Hva med Lea, det er jo nesten samme, og mye søtere

Du, kan ikke du opplyse Åsemor om at jeg har en del skikkelige gode navnforslag til englebarnet. Jeg er utrolig god på det der med navn.

F.eks. Leia. Det er det alt for få englebarn som heter. Det irriterer meg faktisk litt.

Åsemors baby har heldigvis fått navn :)

Annonse

ShitDiddelyDo

For ung du liksom, jeg forstår utmerket star wars, men konseptet er kjedelig. Men nå er ikke science-fiction my cup of tea..

Ikke min heller. Science fiction er ikke noe for denne karen. Men Star Wars er mer enn astronauter som slåss. For min generasjon er Star Wars religion.

Altså: Vi ser selvsagt bort ifra at Judas Lucas solgte seg til tre nye filmer. Det er fortrengt. Glemt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...