Gå til innhold

Jeg har sett Åsemors baby

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Hehe, dåp har da ingenting med navn å gjøre!

Jo, fram til englebarnet er døpt kan navnet skiftes. Altså er Leia fortsatt et reelt alternativ. Ikke nå, selvsagt, siden moren sannsynligvis er plaget av hormonsvigninger og lite rasjonelle tanker. Men senere.

Hvis ikke kan jo selvsagt puddingen skifte navn selv når hun blir større.

Hva skal hun forresten hete?

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Bortsett fra totti-to, da.

Og enti-tre.

Jeg kjente forresten en som engang het Totto. Jeg er usikker på om han faktisk het det eller om det var et kallenavn, men jeg hørte i hvert fall aldri noe annet enn Totto.

Han var klin gæærn, så det navnet er ikke å anbefale. På den annen side var vi veldig små på den tiden, så det er godt mulig det har blitt folk av han nå.

Mary Poppins

Ikke min heller. Science fiction er ikke noe for denne karen. Men Star Wars er mer enn astronauter som slåss. For min generasjon er Star Wars religion.

Altså: Vi ser selvsagt bort ifra at Judas Lucas solgte seg til tre nye filmer. Det er fortrengt. Glemt.

Du har rett, jeg er nok for ung til å forstå at noen kan betegne star wars som en religion. :)

Når sant skal sies har jeg ikke sett en hel star wars film noen gang, men delvis. Derimot har startrek serien gått på tv noen ganger, og jeg så et par serier en gang jeg var veldig syk og det var ingenting annet på tv. Men startrek kan kanskje ikke sammenliknes med star wars i dine øyne.. for meg er det akkurat det samme; science fiction

Jo, fram til englebarnet er døpt kan navnet skiftes. Altså er Leia fortsatt et reelt alternativ. Ikke nå, selvsagt, siden moren sannsynligvis er plaget av hormonsvigninger og lite rasjonelle tanker. Men senere.

Hvis ikke kan jo selvsagt puddingen skifte navn selv når hun blir større.

Hva skal hun forresten hete?

Hehe, så for dem som ikke døpes er det bare å skifte navn fortløpende? :)

ShitDiddelyDo

Du har rett, jeg er nok for ung til å forstå at noen kan betegne star wars som en religion. :)

Når sant skal sies har jeg ikke sett en hel star wars film noen gang, men delvis. Derimot har startrek serien gått på tv noen ganger, og jeg så et par serier en gang jeg var veldig syk og det var ingenting annet på tv. Men startrek kan kanskje ikke sammenliknes med star wars i dine øyne.. for meg er det akkurat det samme; science fiction

Nei, Star Trek er bare for nerder. Enig med deg der.

Star Wars var det største vi opplevde på 80-tallet. :)

Nå i ettertid er det naturligvis mye nostalgi inne i bildet, men jeg så trilogien (på Tilbake Til Fremtiden-boksen står det forresten triOlogi - en irriterende feil på en boks. Ikke til å fatte at ingen så feilen) før jul, og det var, som alltid, stort! :)

ShitDiddelyDo

Hehe, så for dem som ikke døpes er det bare å skifte navn fortløpende? :)

Nja, jeg vet ikke helt. Men hvis man ikke er døpt får man i hvert fall ikke med høyere makter å bestille dersom man skifter navn.

Hvis man er døpt og skifter navn vil jeg tro det kan få konsekvenser.

Annonse

Mary Poppins

Nei, Star Trek er bare for nerder. Enig med deg der.

Star Wars var det største vi opplevde på 80-tallet. :)

Nå i ettertid er det naturligvis mye nostalgi inne i bildet, men jeg så trilogien (på Tilbake Til Fremtiden-boksen står det forresten triOlogi - en irriterende feil på en boks. Ikke til å fatte at ingen så feilen) før jul, og det var, som alltid, stort! :)

På 80-tallet bodde jeg i et land som var relativt primitivt (det har forandret seg nå), så star wars ble nok aldri en stor hit der nede.

Dessuten var jeg nok mer opptatt av Sesamy street, Yogi Bear og The flintstones på den tiden :)

ShitDiddelyDo

På 80-tallet bodde jeg i et land som var relativt primitivt (det har forandret seg nå), så star wars ble nok aldri en stor hit der nede.

Dessuten var jeg nok mer opptatt av Sesamy street, Yogi Bear og The flintstones på den tiden :)

Dessuten var du vel knapt født når jeg lekte Star Wars i skogen - uten å ha sett filmene. :)

Nja, jeg vet ikke helt. Men hvis man ikke er døpt får man i hvert fall ikke med høyere makter å bestille dersom man skifter navn.

Hvis man er døpt og skifter navn vil jeg tro det kan få konsekvenser.

Jah, Gud kan jo glemme hvem en er når en prøver å komme inn i himmelen..

Han blir forvirret av og til ham også!

:)

Gjest Nyco må kraften være med deg

Du, kan ikke du opplyse Åsemor om at jeg har en del skikkelige gode navnforslag til englebarnet. Jeg er utrolig god på det der med navn.

F.eks. Leia. Det er det alt for få englebarn som heter. Det irriterer meg faktisk litt.

Som den innbitte star wars fan jeg er så kan jeg ikke annet enn å si meg enig!! *bredt glis*

Annonse

Gjest Nyco flakser rundt i nettet

Å, har du sett på babyen!

Nye babyer er så fint.

Hvor har du vært hele tida, forresten? Du hadde så fine svar alltid!

(Før var jeg selje)

Jeg?? Altså Nyco meg? Jeg henger litt rundt forbi jeg. *s* Ikke så mye her men mere der, og så er jeg innom av og til. Og har ikke så mye tid for jeg har fått tvillinger.

:0) Så hyggelig å bli husket for noe koselig da!

Babyen var nyyyydelig! Og har fått navn. Men det sier jeg ikke i tilfelle Åsemor ikke har sagt noe selv. ;0)

Du, kan ikke du opplyse Åsemor om at jeg har en del skikkelige gode navnforslag til englebarnet. Jeg er utrolig god på det der med navn.

F.eks. Leia. Det er det alt for få englebarn som heter. Det irriterer meg faktisk litt.

En kompis av meg i Danmark har ei jente som heter Leia eller hun heter Leiah og er ett aldeles fint eksemplar av et englebarn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...