Gå til innhold

Hva slags utdannelse trenger man for å være do-vakt ved et kjøpesenter?

Anbefalte innlegg

Gjest lurer på yrke
Skrevet

krever de noen bakgrunn i det hele tatt? MÅ man søke om å få en slik jobb. Blir slike stillinger utlyst noe sted? og hva med muigheter for videreutdanning ?

hvilket lønnstrinn ligger man på?

Gjest ingenting tror jeg
Skrevet

Krever nok ingen utdannelse i det hele tatt! Vil tro at det nesten er vanskelig å finne folk til å ta sånne jobber.

Unnskyld at jeg spør, men hva er det som gjør at du har så lyst på en slik jobb? (Hvis innlegget ditt er seriøst, da, det er jo ikke sikkert...)

Gjest poooker
Skrevet

Jo høyere utdanning jo vanskjeligere er det sann synligvis å få jobben. Ellers utlyses vel slike jobber på samme måte som andre.

Gjest lurer på yrke
Skrevet

Krever nok ingen utdannelse i det hele tatt! Vil tro at det nesten er vanskelig å finne folk til å ta sånne jobber.

Unnskyld at jeg spør, men hva er det som gjør at du har så lyst på en slik jobb? (Hvis innlegget ditt er seriøst, da, det er jo ikke sikkert...)

av ren nysgjerrighet. Lurer på hva man får i timen ved å sitte der.

Gjest baremei
Skrevet

Hvor har de vakter på do (her i Norge) da? Jeg har aldri møtt en do-vakt her til lands..

tigertrollet
Skrevet

Hvor har de vakter på do (her i Norge) da? Jeg har aldri møtt en do-vakt her til lands..

Oslo City f.eks. Ved Kirkeristen er det offentlig toalett med en dovakt som har sittet i ørtn år. Leste om henne i avisen.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

På Gunerius-senteret (på Malik´s i 2. etg) og på Oslo City.

Gjest ingenting tror jeg
Skrevet

av ren nysgjerrighet. Lurer på hva man får i timen ved å sitte der.

Vil tro det er relativt dårlig betalt per time, siden det ikke kreves en utdanning.

Gjest LucySky
Skrevet

Gå og spør da vel:-)

På Theatercafeen sitter det alltid ei dame - og en av dem sa til meg at det er en slags selvstendig virksomhet. Hun passer på å vaske og holde det pent hele tiden, og kundene betaler (hm, pleide å være tre kroner) - og det er det hun får.

Om du er veldig glad i å løse kryssord eller å strikke, er det nok noe for deg.

Gjest baremei
Skrevet

På Gunerius-senteret (på Malik´s i 2. etg) og på Oslo City.

Ok:) Nå lærte jeg noe nytt..og viktig, hehe.

Gjest baremei
Skrevet

Oslo City f.eks. Ved Kirkeristen er det offentlig toalett med en dovakt som har sittet i ørtn år. Leste om henne i avisen.

Det visste jeg ikke, man lærer stadig noe nytt:) Men det er da ekstremt ressurskrevende å ha en person sittende der hele tiden? Greit hvis man trenger hjelp, da...hihi *kom og tørk meg* :-s

Gjest baremei
Skrevet

Hvem har lyst til å tilbringe dagene på et offentlig toalett? Urk.

serendipity
Skrevet

Vil tro det er relativt dårlig betalt per time, siden det ikke kreves en utdanning.

Det kreves ingen utdanning for å selge sko heller for den saks skyld.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Ok:) Nå lærte jeg noe nytt..og viktig, hehe.

Alltid hyggelig å kunne opplyse folk om viktige saker :-)

Gjest Flystripa
Skrevet

Da trenger du doktorgrad i bateriell terminologi, samt videregående kurs i dasspapir. *interessant*

Videre er det påkrevet at man kan kjemikalier, et såkalt farlig gods kurs. Dette er fordi man ikke skal blande f.eks klorin og salmiakk ved rengjøring.

Godt betalt! ;o)

Gjest må nesten prøve
Skrevet

Da trenger du doktorgrad i bateriell terminologi, samt videregående kurs i dasspapir. *interessant*

Videre er det påkrevet at man kan kjemikalier, et såkalt farlig gods kurs. Dette er fordi man ikke skal blande f.eks klorin og salmiakk ved rengjøring.

Godt betalt! ;o)

hva skjer hvis jeg blander de to da?

Gjest malun
Skrevet

På Dasslokket (uteserveringen, altså) er det dovakt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...