Gå til innhold

Rislapper av grøt

Anbefalte innlegg

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Har lovet Maja rislapper i morgen. Koker grøten nå. Må jeg vente til grøten er helt kald før jeg putter oppi de andre ingrediensene? Har aldri laget rislapper før.....

Fortsetter under...

Gjest Timari
Skrevet

nå er det lenge siden jeg har laget rislapper, men jeg tror nok du gjør best i å vente til grøten er kald for at de andre ingrediensene skal blande seg godt sammen.

Skrevet

Har best erfaring med å bruke kald risgrøt ja.

Med varm risgrøt kan man raskt få litt feil konsistens, er jeg redd - at den ser fin ut når den er nyblandet; men stivner mer og mer etterhvert som røren kjøler seg ned...

Gjest kroppogsjel
Skrevet

nå er det lenge siden jeg har laget rislapper, men jeg tror nok du gjør best i å vente til grøten er kald for at de andre ingrediensene skal blande seg godt sammen.

Takker!

Gjest Huske tilbake
Skrevet

Du må nok det. Men fy f.. så godt det var da vi var små!

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Du må nok det. Men fy f.. så godt det var da vi var små!

Jeg hadde ikke spist det før, men måtte jo smake på de jeg hadde laget til ungene. Ikke rart de har bedt meg lage det (fått hos venninne før). Det er jo kjempegodt. Neste gang lager jeg dobbel porsjon grøt!!!

Annonse

Gjest Huske tilbake
Skrevet

Jeg hadde ikke spist det før, men måtte jo smake på de jeg hadde laget til ungene. Ikke rart de har bedt meg lage det (fått hos venninne før). Det er jo kjempegodt. Neste gang lager jeg dobbel porsjon grøt!!!

Jeg må også lage snart. Det har jeg ikke spist siden jeg var liten! Så godt at!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...