Elbereth Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Sånn utenom alle tema: I dag fikk jeg med meg at Postmann Pat har kone og barn (barne-tv i sted). Trodde han var den ultimate ungkaren. Her har jeg sovet i timene, altså. Jaja - kjekt for ham 0 Siter
serendipity Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 JA, det registrerte jeg også en en tid tilbake (ett år siden tro??)Jeg har også antatt at Pat er single og kun hadde Miss. (ettersom han ikke hadde noen annen miss.) 0 Siter
Gjest ikke dama til Pat Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Ja! Vet det! Tenkte det samme her om dagen da jeg "tilfeldigvis" svippa innom barneTV. Synes det var litt leit jeg. Tror han trivdes best som ungkar nemlig :/ 0 Siter
Elbereth Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Skrevet 10. mars 2005 JA, det registrerte jeg også en en tid tilbake (ett år siden tro??)Jeg har også antatt at Pat er single og kun hadde Miss. (ettersom han ikke hadde noen annen miss.) Ikke sant? Hvordan er det med Brannmann Sam da? Han har i alle fall "ny" kjenningsmelodi fra da mine eldste unger så på barnetv. Er _han_ også opptatt eller? *spekulerer* 0 Siter
Gjest ikke dama til Pat Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Ikke sant? Hvordan er det med Brannmann Sam da? Han har i alle fall "ny" kjenningsmelodi fra da mine eldste unger så på barnetv. Er _han_ også opptatt eller? *spekulerer* åh, jahh, Brannman Sam kan man jo stole på, og ingen er jo så kjekk og stram (hihi) som ham! *ohh my* Håper han er ungkar fremdeles 0 Siter
sheba Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Det som irriterer mine barn mest er nye melodier.... de likte de gamle både til postmann pat og brannmann sam:-) 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 åh, jahh, Brannman Sam kan man jo stole på, og ingen er jo så kjekk og stram (hihi) som ham! *ohh my* Håper han er ungkar fremdeles håper jeg også . 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Er det sant? Mye har åpenbart skjedd siden jeg var barn. Den gang hadde han bare en katt. Det er jeg nesten helt sikker på. Det er for øvrig soleklart. Hør på sangen! Postmann Pat, Postmann Pat, med sin svarte og hvite katt... Ingen kone der i gården. Labbetuss var også singel! 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Er det sant? Mye har åpenbart skjedd siden jeg var barn. Den gang hadde han bare en katt. Det er jeg nesten helt sikker på. Det er for øvrig soleklart. Hør på sangen! Postmann Pat, Postmann Pat, med sin svarte og hvite katt... Ingen kone der i gården. Labbetuss var også singel! Labbetuss oppførte seg som en innesperret hannhund i løpetida! En vanlig hund ville løpt for livet hvis den bikkja kom ettern. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Labbetuss oppførte seg som en innesperret hannhund i løpetida! En vanlig hund ville løpt for livet hvis den bikkja kom ettern. Men Labbetuss var jo nettopp en innesperret hund. Dessuten tror jeg Geir Børresen var naken inni han. Han er i hvert fall naken i Max Mekker. Grisen. 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Jeg så også det i dag! Det var et stort sjokk for meg... 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Men Labbetuss var jo nettopp en innesperret hund. Dessuten tror jeg Geir Børresen var naken inni han. Han er i hvert fall naken i Max Mekker. Grisen. Må vel være naken inni en sånn drakt, ellers ville han besvimt. Intressante opplysninger du sitter inne med forresten. hvor får du det fra:) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Jøss, dette var nytt for meg. Hva blir det neste? At Byggmester Bob er homse? 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Jøss, dette var nytt for meg. Hva blir det neste? At Byggmester Bob er homse? Mye spekulasjoner om hvorvidt barnetvheltene er homo, men en ting er sikkert, det er Smith og Smule! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Må vel være naken inni en sånn drakt, ellers ville han besvimt. Intressante opplysninger du sitter inne med forresten. hvor får du det fra:) Jeg har det Geir himself. Altså: Via Nissene På Låven. 0 Siter
amber sun Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Men det fins jo mange bøker om Postmann Pat, hvor kona og sønnen er med jo. Vi har lest mange av de. *gjesp* 0 Siter
Gjest malun Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Mye spekulasjoner om hvorvidt barnetvheltene er homo, men en ting er sikkert, det er Smith og Smule! For ikke å snakke om Bernt og Erling fra Sesam Stasjon. De deler jo soverom, til og med. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Men det fins jo mange bøker om Postmann Pat, hvor kona og sønnen er med jo. Vi har lest mange av de. *gjesp* Jeg prøver så godt jeg kan å styre unna Postmann Pat-bøker, de er så gudsjammerlig kjedelige og dårlige. 0 Siter
Elbereth Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Skrevet 10. mars 2005 Jøss, dette var nytt for meg. Hva blir det neste? At Byggmester Bob er homse? Byggmester Bob er jo ganske treig, da. Han har jo denne stakkars, ekle Venke som sikler etter ham hele tida, men _skjer_ det noe? Neida. Treigball! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Byggmester Bob er jo ganske treig, da. Han har jo denne stakkars, ekle Venke som sikler etter ham hele tida, men _skjer_ det noe? Neida. Treigball! Fordi han er homse! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.