Gå til innhold

Verden går videre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn utenom alle tema:

I dag fikk jeg med meg at Postmann Pat har kone og barn (barne-tv i sted).

Trodde han var den ultimate ungkaren. Her har jeg sovet i timene, altså.

Jaja - kjekt for ham :)

serendipity
Skrevet

JA, det registrerte jeg også en en tid tilbake (ett år siden tro??)Jeg har også antatt at Pat er single og kun hadde Miss. (ettersom han ikke hadde noen annen miss.)

Gjest ikke dama til Pat
Skrevet

Ja! Vet det! Tenkte det samme her om dagen da jeg "tilfeldigvis" svippa innom barneTV. Synes det var litt leit jeg. Tror han trivdes best som ungkar nemlig :/

Skrevet

JA, det registrerte jeg også en en tid tilbake (ett år siden tro??)Jeg har også antatt at Pat er single og kun hadde Miss. (ettersom han ikke hadde noen annen miss.)

Ikke sant?

Hvordan er det med Brannmann Sam da? Han har i alle fall "ny" kjenningsmelodi fra da mine eldste unger så på barnetv.

Er _han_ også opptatt eller?

*spekulerer*

Gjest ikke dama til Pat
Skrevet

Ikke sant?

Hvordan er det med Brannmann Sam da? Han har i alle fall "ny" kjenningsmelodi fra da mine eldste unger så på barnetv.

Er _han_ også opptatt eller?

*spekulerer*

åh, jahh, Brannman Sam kan man jo stole på, og ingen er jo så kjekk og stram (hihi) som ham!

*ohh my*

Håper han er ungkar fremdeles

:)

Skrevet

Det som irriterer mine barn mest er nye melodier.... de likte de gamle både til postmann pat og brannmann sam:-)

Gjest Timari
Skrevet

åh, jahh, Brannman Sam kan man jo stole på, og ingen er jo så kjekk og stram (hihi) som ham!

*ohh my*

Håper han er ungkar fremdeles

:)

håper jeg også :).

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er det sant? Mye har åpenbart skjedd siden jeg var barn. Den gang hadde han bare en katt. Det er jeg nesten helt sikker på.

Det er for øvrig soleklart. Hør på sangen! Postmann Pat, Postmann Pat, med sin svarte og hvite katt...

Ingen kone der i gården.

Labbetuss var også singel!

Gjest Sinai
Skrevet

Er det sant? Mye har åpenbart skjedd siden jeg var barn. Den gang hadde han bare en katt. Det er jeg nesten helt sikker på.

Det er for øvrig soleklart. Hør på sangen! Postmann Pat, Postmann Pat, med sin svarte og hvite katt...

Ingen kone der i gården.

Labbetuss var også singel!

Labbetuss oppførte seg som en innesperret hannhund i løpetida! En vanlig hund ville løpt for livet hvis den bikkja kom ettern.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Labbetuss oppførte seg som en innesperret hannhund i løpetida! En vanlig hund ville løpt for livet hvis den bikkja kom ettern.

Men Labbetuss var jo nettopp en innesperret hund. Dessuten tror jeg Geir Børresen var naken inni han. Han er i hvert fall naken i Max Mekker. Grisen.

Elisabeth1365380359
Skrevet

Jeg så også det i dag! Det var et stort sjokk for meg...

Gjest Sinai
Skrevet

Men Labbetuss var jo nettopp en innesperret hund. Dessuten tror jeg Geir Børresen var naken inni han. Han er i hvert fall naken i Max Mekker. Grisen.

Må vel være naken inni en sånn drakt, ellers ville han besvimt. Intressante opplysninger du sitter inne med forresten. hvor får du det fra:)

Gjest malun
Skrevet

Jøss, dette var nytt for meg.

Hva blir det neste? At Byggmester Bob er homse?

Gjest Sinai
Skrevet

Mye spekulasjoner om hvorvidt barnetvheltene er homo, men en ting er sikkert, det er Smith og Smule!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Må vel være naken inni en sånn drakt, ellers ville han besvimt. Intressante opplysninger du sitter inne med forresten. hvor får du det fra:)

Jeg har det Geir himself. Altså: Via Nissene På Låven. :)

Skrevet

Men det fins jo mange bøker om Postmann Pat, hvor kona og sønnen er med jo.

Vi har lest mange av de. *gjesp*

;)

Gjest malun
Skrevet

Mye spekulasjoner om hvorvidt barnetvheltene er homo, men en ting er sikkert, det er Smith og Smule!

For ikke å snakke om Bernt og Erling fra Sesam Stasjon. De deler jo soverom, til og med.

Gjest malun
Skrevet

Men det fins jo mange bøker om Postmann Pat, hvor kona og sønnen er med jo.

Vi har lest mange av de. *gjesp*

;)

Jeg prøver så godt jeg kan å styre unna Postmann Pat-bøker, de er så gudsjammerlig kjedelige og dårlige.

Skrevet

Byggmester Bob er jo ganske treig, da.

Han har jo denne stakkars, ekle Venke som sikler etter ham hele tida, men _skjer_ det noe?

Neida. Treigball! ;)

Gjest malun
Skrevet

Byggmester Bob er jo ganske treig, da.

Han har jo denne stakkars, ekle Venke som sikler etter ham hele tida, men _skjer_ det noe?

Neida. Treigball! ;)

Fordi han er homse!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...