mariaflyfly Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Jeg har det Geir himself. Altså: Via Nissene På Låven. Det hadde jeg glemt! *gapskratter* 0 Siter
Elbereth Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Skrevet 10. mars 2005 Men det fins jo mange bøker om Postmann Pat, hvor kona og sønnen er med jo. Vi har lest mange av de. *gjesp* Det er nok akkurat der jeg svikter som mor. Har oppdaga Lydbøker på biblioteket 0 Siter
Elbereth Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Skrevet 10. mars 2005 Fordi han er homse! Ja, det er jo en nærliggende forklaring. Har han noen kjekke potensielle rundt seg da, stakkars, annet enn snakkende eltemaskiner og bulldosere? Huff - jeg mister oversikten her! 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Jeg har det Geir himself. Altså: Via Nissene På Låven. Hæ??? Spilte han i Nissene på låven? Så ikke så mye av det, men kan ikke huske å huske å ha sett noe stort pelskledd dyr der. Jeg er sikkert helt på jordet! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Ja, det er jo en nærliggende forklaring. Har han noen kjekke potensielle rundt seg da, stakkars, annet enn snakkende eltemaskiner og bulldosere? Huff - jeg mister oversikten her! Tja, det er jo alltids dette fugleskremselet, da. 0 Siter
Elbereth Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Skrevet 10. mars 2005 Tja, det er jo alltids dette fugleskremselet, da. *får ekle bilder i hodet* 0 Siter
serendipity Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Men det fins jo mange bøker om Postmann Pat, hvor kona og sønnen er med jo. Vi har lest mange av de. *gjesp* Hm.. Mulig jeg var så sikker på at han var enslig at jeg ikke oppfattet det ;-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Jeg har det Geir himself. Altså: Via Nissene På Låven. Har du vært med i Nissene på låven? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Det som irriterer mine barn mest er nye melodier.... de likte de gamle både til postmann pat og brannmann sam:-) Ja helt enig. Brannmann Sam låta er helt hærpa!! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Hæ??? Spilte han i Nissene på låven? Så ikke så mye av det, men kan ikke huske å huske å ha sett noe stort pelskledd dyr der. Jeg er sikkert helt på jordet! Han var den kjente maskenissen. 0 Siter
morsan Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 *ler* Takk for at du delte dette med oss! en gladhistorie på en tung og våt dag! :-)) 0 Siter
morsan Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Mye spekulasjoner om hvorvidt barnetvheltene er homo, men en ting er sikkert, det er Smith og Smule! Trodde mer de to var eneggede tvillinger spm aldri hadde klart å løsrive seg fra hverandre! ;-) 0 Siter
lilleva Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Trodde mer de to var eneggede tvillinger spm aldri hadde klart å løsrive seg fra hverandre! ;-) Huff, da er det jo enda verre! Incest, faktisk! *grøsser* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.