Gå til innhold

bak


Gjest reveresen

Anbefalte innlegg

Gjest reveresen

Kjære Dr. Grünfeld og eventuelle andre.

Først en takk til Dr. Grünfeld for alle hans gode svar (mitt inntrykk som lekmann).

Jeg er glad i å bruke ett vidt spekter av virkemidler for å gi min kone gode og varierte opplevelser i sengen. Det er, blant mange andre mer vanlige aktiviteter, veldig opphissende å slikke henne bak (analt) noe hun også liker godt. Er dette noe som medfører sykdomsfare innenfor rammene at ingen av oss har sex med andre eller har sykdommer av noe slag. Jeg tenker altså på det "bakterielle".

Fint om andre som liker dette kan fortelle om sine erfaringer.

Setter pris på å slippe alle "drittsvar". Skal bli spennende å se om alle greier å holde seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke slikk bak hvis hun ikke har dusjet og vasket seg grundig. Men selv da vil smittefaren eksistere. Ditt valg...

Det florerer av ufarlige bakterier der bak, men som kan gi sykdommer hvis de kommer i kontakt med de andre slimhinnene i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Ikke slikk bak hvis hun ikke har dusjet og vasket seg grundig. Men selv da vil smittefaren eksistere. Ditt valg...

Det florerer av ufarlige bakterier der bak, men som kan gi sykdommer hvis de kommer i kontakt med de andre slimhinnene i kroppen.

Tja. det er vel noe riktig i dette. Men vær klar over at munnen heller ikke er spesielt bakteriefri

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

B. Grünfeld

lege/psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Det er en masse colibakterier i anus, men munnen er heller ikke bakteriefri. Hvis kona di ellers er frisk og uten tarmsykdommer er sannsynligheten for at du skal pådra deg infeksjoner liten.

Det du ikke bør gjøre er å bruke en finger i hennes anus eller rektum og deretter føre den opp i hennes skjede. Særlig ille kan det bli med en penis som har vært oppe i rektum og deretter i skjeden. Det kan gi blomstrende og ytterst plagsomme infeksjoner.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

B. Grünfeld

lege/psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...