flisa Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 ...og hun har jeg bare sett da han vifta med puppa. Er det bra å ligne på henne eller? 0 Siter
sheba Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 *hehe* ikke dårlig det da flisa:-) er det en av ungene igjen?? :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Den dama er jo helt kørka, så nei; det er ikke et kompliment. Men jeg synes ikke du ligner på henne. Jeg synes du ligner på din datter. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Da ligner i så fall vi på hverandre - for det har jeg hørt også. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Da ligner i så fall vi på hverandre - for det har jeg hørt også. Du ER jo lik - det er Dorthe og jeg enige om! 0 Siter
Elbereth Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 *våkner* Har _alltid_ trodd at du var blond. Askeblond! 0 Siter
amber sun Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Uæ, jeg tror definitivt ikke jeg ville tatt det som et komplement. Så dama da hun var hos Skavlan, og makan til gærn kjerring skal man lete lenge etter. *grøss* Du får satse på at den som sa at du ligna på henne, bare tulla. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Du ER jo lik - det er Dorthe og jeg enige om! Jasså, så dere har diskutert det? Hmmm. Er ikke helt fornøyd med konklusjonen, for jeg har ikke veldig sansen for dama. Men personligheten er jo ikke lik - og dessuten har jeg mye finere pupper! ;o) 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Uæ, jeg tror definitivt ikke jeg ville tatt det som et komplement. Så dama da hun var hos Skavlan, og makan til gærn kjerring skal man lete lenge etter. *grøss* Du får satse på at den som sa at du ligna på henne, bare tulla. På Skavlan var hun veldig "mann", men på Jan Johansen programmet, er hun morsom. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Jasså, så dere har diskutert det? Hmmm. Er ikke helt fornøyd med konklusjonen, for jeg har ikke veldig sansen for dama. Men personligheten er jo ikke lik - og dessuten har jeg mye finere pupper! ;o) Vi har jo ikke så mye å sammenligne med, dah! Men ut ifra bildet vi har sett av deg, er du ganske lik. Også har dere vel omtrent samma yrket? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Vi har jo ikke så mye å sammenligne med, dah! Men ut ifra bildet vi har sett av deg, er du ganske lik. Også har dere vel omtrent samma yrket? Ja, det har vi jo. 0 Siter
flisa Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Skrevet 10. mars 2005 Uæ, jeg tror definitivt ikke jeg ville tatt det som et komplement. Så dama da hun var hos Skavlan, og makan til gærn kjerring skal man lete lenge etter. *grøss* Du får satse på at den som sa at du ligna på henne, bare tulla. Tulla og tulla - han er litt spesiell..... *svett* 0 Siter
flisa Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Skrevet 10. mars 2005 *våkner* Har _alltid_ trodd at du var blond. Askeblond! Jeg er kølsvart! 0 Siter
flisa Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Skrevet 10. mars 2005 Ja, det har vi jo. Intervjuer du alle Ole Hansener eller noe sånt? Få se på fjeset og puppa dine så skal du få se mine! :-) [email protected] 0 Siter
flisa Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Skrevet 10. mars 2005 Den dama er jo helt kørka, så nei; det er ikke et kompliment. Men jeg synes ikke du ligner på henne. Jeg synes du ligner på din datter. TAKK! *smask* og alt det der...hehe 0 Siter
flisa Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Skrevet 10. mars 2005 *hehe* ikke dårlig det da flisa:-) er det en av ungene igjen?? :-) Nei en eldre mann på jobben... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Intervjuer du alle Ole Hansener eller noe sånt? Få se på fjeset og puppa dine så skal du få se mine! :-) [email protected] Uh, høres fristende ut. Fjeset kan du få se, men puppene har jeg ikke noe bilde av her i nærheten. 0 Siter
flisa Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Skrevet 10. mars 2005 Uh, høres fristende ut. Fjeset kan du få se, men puppene har jeg ikke noe bilde av her i nærheten. ikke jeg heller - - - ingen som har hæla eller tilbudt seg å ta bilde av dem! hehe - send da - så skal du få svar! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Intervjuer du alle Ole Hansener eller noe sånt? Få se på fjeset og puppa dine så skal du få se mine! :-) [email protected] Du har mail. 0 Siter
flisa Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Skrevet 10. mars 2005 Du har mail. HEHE! ja, du er smålik....jeg har virus - men jeg prøver å svare.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.