Gjest malun Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 HEHE! ja, du er smålik....jeg har virus - men jeg prøver å svare.... Jeg har lenger hår nå, så da ligner jeg kanskje litt mindre... *venter i spenning på bilde* 0 Siter
flisa Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Skrevet 10. mars 2005 Jeg har lenger hår nå, så da ligner jeg kanskje litt mindre... *venter i spenning på bilde* Jeg sendte deg en hemmelig link - tok ikke sjansen på å gi deg virus før maskinen min er sjekket .-) - ikke sladre til noen da! hehe 0 Siter
sheba Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Nei en eldre mann på jobben... Du er ei tøff dame du Flisa!! vi damer må finne oss i masse rare ting men vi klarer oss vi??!! jeg har også blitt kalt masse rart, hehehe, men jeg er her fortsatt:-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Jeg sendte deg en hemmelig link - tok ikke sjansen på å gi deg virus før maskinen min er sjekket .-) - ikke sladre til noen da! hehe Skal ikke si det til en sjel! Men det er vel trygt å si her også at det er jeg som ligner mest... *sukk* Så du forresten svaret mitt? 0 Siter
flisa Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Skrevet 10. mars 2005 Skal ikke si det til en sjel! Men det er vel trygt å si her også at det er jeg som ligner mest... *sukk* Så du forresten svaret mitt? Ja, så det nå - verden er ikke stor! 0 Siter
Prozak Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 "...og hun har jeg bare sett da han vifta med puppa" *Prøver å se for seg hvordan det er å se HENNE mens HAN vifter med puppene...* :-) Synes hun er sprek, jeg. "................................." 0 Siter
flisa Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 "...og hun har jeg bare sett da han vifta med puppa" *Prøver å se for seg hvordan det er å se HENNE mens HAN vifter med puppene...* :-) Synes hun er sprek, jeg. "................................." ja - når det ikke er noen "rediger"-knapp her så - får det bli sånn - hehe, gidder ALDRI bruke den der Forhåndsvinsningen - bortkasta tid! .) HAN kan da vifte med puppen HENNES likevel? - *snurt* :-) 0 Siter
Elbereth Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Jeg er kølsvart! Ja der kan du se, nicket bedrar. Så for meg ei rappkjefta, askeblond lita flis. 0 Siter
Prozak Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 ja - når det ikke er noen "rediger"-knapp her så - får det bli sånn - hehe, gidder ALDRI bruke den der Forhåndsvinsningen - bortkasta tid! .) HAN kan da vifte med puppen HENNES likevel? - *snurt* :-) "HAN kan da vifte med puppen HENNES likevel? - *snurt*" For all del. Slik gjør jeg ofte selv, riktignok ikke med akkurat hennes pupper. "............................." 0 Siter
Babette Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Hun er morsom. Men jeg likte programserien hennes fra Flisa (haha!) før kommunevalget bedre enn denne Jan Johansen- greia. Jeg synes hun framstiller den norske gjennomsnittsmannen som en ganske så primitiv og enkel skapning. 0 Siter
flisa Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 Ja der kan du se, nicket bedrar. Så for meg ei rappkjefta, askeblond lita flis. hihi - så er jeg ei svær burugle av en førtiss med svart hår som deiser borti alt som er.:-) flisa = sånne firkanta saker som trives over kjøkkenbenken. 0 Siter
flisa Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 Hun er morsom. Men jeg likte programserien hennes fra Flisa (haha!) før kommunevalget bedre enn denne Jan Johansen- greia. Jeg synes hun framstiller den norske gjennomsnittsmannen som en ganske så primitiv og enkel skapning. ja? 0 Siter
Elbereth Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 hihi - så er jeg ei svær burugle av en førtiss med svart hår som deiser borti alt som er.:-) flisa = sånne firkanta saker som trives over kjøkkenbenken. Nåja - du er nå søt, da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.