Gå til innhold

Fjerning av tatovering?

Gjest Iznowgood_the one and only

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har fjernet tatovering?

Ble resultatet bra?

Er det dyrt?

Tvillingmamma
Skrevet

Hvis du søker på "fjerne tatovering" f.eks på SOL, får du opp linker til forskjellige hudklinikker. Må vel regne med en 10-15 behandlinger, alt etter størrelsen og om du har farge eller ei. Aner ikke hva en slik lasertime koster.

Skrevet

Hvis du søker på "fjerne tatovering" f.eks på SOL, får du opp linker til forskjellige hudklinikker. Må vel regne med en 10-15 behandlinger, alt etter størrelsen og om du har farge eller ei. Aner ikke hva en slik lasertime koster.

Takk

Skrevet

Det koster nok en del tusen ja, før man er ferdig. Er du en av de som tok en ugjennomtenkt en i yngre år? :-)

".............................."

Skrevet

Det koster nok en del tusen ja, før man er ferdig. Er du en av de som tok en ugjennomtenkt en i yngre år? :-)

".............................."

Ånei, jeg har ikke latt noen tatovere skinnet mitt :-) "yngre år" Jeg 'er' jo ung ennå da.

Det er herren i huset som har vært prøveklut for lokale kunnstnere og ser ut som et lappeteppe av hodløse figurer og fantasimonstre. Tatovering kan være ok, men ikke på dette planet. Ville bare finne ut priser på fjerning i tilfelle jeg klarte å lokke ham til å fjerne de verste av figurene.

Gjest towards
Skrevet

Nå kommer alle de som ødela kroppen sin for noen år siden, og som påstod at tatovering ikke var en motebølge, og vil fjerne svineriet.

Jeg ble kalt dust for noen år siden, når jeg sa at fjerning av tatoveringer om noen år blir en meget lønnsom geskjeft. Jeg sa også at folk med tatoveringer om noen år, vil bli sett på som harry. Fikk en hel del kjeft for det. Men jeg fikk, som vanlig, rett.

Skrevet

Nå kommer alle de som ødela kroppen sin for noen år siden, og som påstod at tatovering ikke var en motebølge, og vil fjerne svineriet.

Jeg ble kalt dust for noen år siden, når jeg sa at fjerning av tatoveringer om noen år blir en meget lønnsom geskjeft. Jeg sa også at folk med tatoveringer om noen år, vil bli sett på som harry. Fikk en hel del kjeft for det. Men jeg fikk, som vanlig, rett.

Enig i dette med motebølge.

"Jeg sa også at folk med tatoveringer om noen år, vil bli sett på som harry. Fikk en hel del kjeft for det. Men jeg fikk, som vanlig, rett."

Dette er imidlertid irellevant. Jeg har alltid hevdet at campingvogn og grilldress er utrolig harry - tror du jeg noengang "får rett"?

Noen har alltid, og vil alltid synes, at tatoveringer er harry, fordi de ikke skjønner eller liker akkurat den måten å utsmykke kroppen på. Det har imidlertid lite eller ingenting å gjøre med at en haug idioter har tattovert se fordi det var "in", uten å hverken tenke godt nok gjennom det eller ha noen som helst personlig mening med det.

"............................."

Gjest towards
Skrevet

Enig i dette med motebølge.

"Jeg sa også at folk med tatoveringer om noen år, vil bli sett på som harry. Fikk en hel del kjeft for det. Men jeg fikk, som vanlig, rett."

Dette er imidlertid irellevant. Jeg har alltid hevdet at campingvogn og grilldress er utrolig harry - tror du jeg noengang "får rett"?

Noen har alltid, og vil alltid synes, at tatoveringer er harry, fordi de ikke skjønner eller liker akkurat den måten å utsmykke kroppen på. Det har imidlertid lite eller ingenting å gjøre med at en haug idioter har tattovert se fordi det var "in", uten å hverken tenke godt nok gjennom det eller ha noen som helst personlig mening med det.

"............................."

Du HAR allerede rett når det gjelder harry-faktoren hos grilldrss-kledde campingvogn-folk.;-)

Men du aner ikke hvor mye protester jeg har fått på min påstand om at tatovering er et motefenomen. Jeg har sagt, at BALL-genseren på åttitallet var enkel å fjerne når den begynte å bli harry, men tatoveringer er ikke like enkel å fjerne.

De verste tatoverings-fantastene har omtrent flydd i øya på meg. Dette er kanskje bare 2-3 år siden, og jeg har registrert en betydelig endret mentalitet siden da.

God helg!

Skrevet

Du HAR allerede rett når det gjelder harry-faktoren hos grilldrss-kledde campingvogn-folk.;-)

Men du aner ikke hvor mye protester jeg har fått på min påstand om at tatovering er et motefenomen. Jeg har sagt, at BALL-genseren på åttitallet var enkel å fjerne når den begynte å bli harry, men tatoveringer er ikke like enkel å fjerne.

De verste tatoverings-fantastene har omtrent flydd i øya på meg. Dette er kanskje bare 2-3 år siden, og jeg har registrert en betydelig endret mentalitet siden da.

God helg!

"min påstand om at tatovering er et motefenomen."

Sansynligvis fordi du generaliserer, og det derfor blir feil. Tatovering per se er ikke et motefenomen. At "alle" i en periode skulle tatovere seg var et motefenomen. Det er et poeng å skille mellom de to.

"..............................."

Gjest towards
Skrevet

"min påstand om at tatovering er et motefenomen."

Sansynligvis fordi du generaliserer, og det derfor blir feil. Tatovering per se er ikke et motefenomen. At "alle" i en periode skulle tatovere seg var et motefenomen. Det er et poeng å skille mellom de to.

"..............................."

Å dæven, her snakker vi om flisespikkeri!

*måper*

Jeg ønsker deg god helg en gang til, men du får gjøre som du vil om du vil returnere hilsenen.

Skrevet

Å dæven, her snakker vi om flisespikkeri!

*måper*

Jeg ønsker deg god helg en gang til, men du får gjøre som du vil om du vil returnere hilsenen.

"Å dæven, her snakker vi om flisespikkeri!"

Hva i all verden? Det er ikke på noen måte flisespikkeri. Skjønner du ikke at en uttalelse om at "tatovering er en moteting" faller litt feil for noen som f.eks har drevet med det i 20 år, og som ikke har noe som helst forhold til mote?

God helg, ja.

"................................"

Skrevet

Jeg har ikke noen tatovering......

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...