Tildra Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Skal mest sannsynlig få utført en brystreduksjon i slutten av april.Kan jeg da dra til syden i begynnelsen av juni? 0 Siter
turse Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Jeg tok brystreduksjon i januar. Sårene mine grodde fint og ble tette med en gang. Har ikke opplevd en dråpe blod eller sårveske i bandasje. Ble anbefalt å ikke bade før etter 4 uker, ikke strekke armene høyt over hodet (svømme) før etter 8 uker, og å taipe sårene i 3-4 mnd. Jeg kunne nok ha badet tidligere, men valgte å følge anbefaling. Kunne sikkert ha brukt armene og trent mer og, men velger å følge anbefaling. Problemet med sydentur er at hvis du bader så blir taipen våt og den bør tørkes med en gang med hårføner eller lignende. Også lurt å ta det med ro de første 8 ukene, så jeg ville ventet med sydenturen selv om du kan reise. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 vet ikke om det er det lureste du gjør, mtp bading..til meg tok det ca 6-7 uker før alt var helt grodd, og man skal ikke bade før sårene er helt grodd mtp infeksjonsrisiko.. ellers skal man unngå sterk sol på arrene i 6mnd (så dropp toppløs-solingen;) øykke til! 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Jeg tok brystreduksjon i januar. Sårene mine grodde fint og ble tette med en gang. Har ikke opplevd en dråpe blod eller sårveske i bandasje. Ble anbefalt å ikke bade før etter 4 uker, ikke strekke armene høyt over hodet (svømme) før etter 8 uker, og å taipe sårene i 3-4 mnd. Jeg kunne nok ha badet tidligere, men valgte å følge anbefaling. Kunne sikkert ha brukt armene og trent mer og, men velger å følge anbefaling. Problemet med sydentur er at hvis du bader så blir taipen våt og den bør tørkes med en gang med hårføner eller lignende. Også lurt å ta det med ro de første 8 ukene, så jeg ville ventet med sydenturen selv om du kan reise. fikk du beskjed om å tape så lenge? fikk beskjed om å gjøre det i ca 4-6 uker jeg..! 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Jeg tok brystreduksjon i januar. Sårene mine grodde fint og ble tette med en gang. Har ikke opplevd en dråpe blod eller sårveske i bandasje. Ble anbefalt å ikke bade før etter 4 uker, ikke strekke armene høyt over hodet (svømme) før etter 8 uker, og å taipe sårene i 3-4 mnd. Jeg kunne nok ha badet tidligere, men valgte å følge anbefaling. Kunne sikkert ha brukt armene og trent mer og, men velger å følge anbefaling. Problemet med sydentur er at hvis du bader så blir taipen våt og den bør tørkes med en gang med hårføner eller lignende. Også lurt å ta det med ro de første 8 ukene, så jeg ville ventet med sydenturen selv om du kan reise. er du helt sikker på at det var 3-4 _mnd_ de sa? i skrivet mitt fra plastisk kirurg står det at man skal tape i 4 uker...sjekket nå for å være sikker, for jeg ble veldig usikker når jeg så det du hadde skrevet... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.