Gå til innhold

Bihulebetennelse

Anbefalte innlegg

Gjest nuffe_2000

Hei! Jeg her en del sporsmaal naar d gjelder bihulebetennelse! Jeg bor for tiden i Wales og studerer. Igaar fikk jeg tlf fra moren til min forlovede at han var nettopp blitt hentet av sykebilen og kjort til sykehuset grunnet alvorlige hode smerter. Han hadde vist besvimt flere ganger og ikke klart aa bevege seg eller noe. Paa sykehuset hadde han faatt noen sproyter og medisiner. Etter noen timer folte han seg bedre og fikk dra hjem. De sa det var bihulebetennelse. Idag har han blitt verre igjen og kommer seg ikke ut av sengen en gang. Jeg er veldig bekymret for han, og kan ikke gjore noe for han siden jeg er her nede i Wales. Men er det vanlig aa faa bihulebetennelse som er saa inntens. Kjenner noen som har hatt det, men det har ikke vert i nerheten saa alvorlig som dette? Er det noe annet han kan gjore for aa bli bedre utenom aa ta de meisinene han har faatt? Hvor lang tid tar det vanligvis for d blir bedre? Er eller kan bihulebetennelse vere farlig, og kan de ha noen bivirkninger? Kunne det hat noe aa si hvist han ikke hadde kommet seg til lege igaar?Naa bare ligger han i sengen og klarere hverken aa sove eller aa gjore noe annet? Er dette vanlig for en som har bihulebetennelse? Kan det vere noe annet?Haapper jeg faar svar paa noe av dette, er veldig bekymrett, og vil hjerne gjore noe for han.Paa forhaand takk!!Hilsen bekymret

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177017-bihulebetennelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...