Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan...Jeg er ei jente som har noen spm, for jeg får ikke dette til å gå opp.Faren til mitt barn har lymfekreft,(i strupe området) han har hatt 15 dager med strålebehandling i 20 min til sammen pr dag, det er nå 10 dager siden den behandlingen ble avsluttet..( stemmer det at han er dårlig nå da...sitter strålebehandlingen i lenge etter den er avsluttet?)Han klager så masse på at han er dårlig, han kan jo ikke gjøre noen ting og de bivirkningene han sier han har er jo de samme som når man har fått kjemoterapi...altså generelt lite opplagt, tretthet, kvalme, oppkast,mister matlysten...stemmer dette, eller spiller ham for å få oppmerksomhet??? Jeg må si jeg tviler veldig sterkt på han, m aner jo ikke heller.Han sier han har fått medisiner som gjør han dopet, han har sobril (er ikke det beroligende el mot angst?) og zopiklon ( er ikke det sovemedisin?)hva har da de evt med kreft og gjøre...????Jeg må si jeg ikke skjønner såå veldig mye av det han sier, for meg virker det stikk i motsatt av hva som stemmer..men jeg kan jo også ta feil.. derfor håpe jeg dere kan gi meg noen svar.......MVH ei som lurer no veldig.....

Skrevet

Man trenger både beroligende og noe å sove på når man er midt oppe i en kreftsykdom og behandlinger. Dette er en tøff diagnose og behandling, både fysisk og psykisk. Sobril er angstdempende og svakt muskelavslappende. God effekt i mange tilfelle.

Jeg har ei venninne som har hatt det samme som far til ditt barn. Det er 10 år siden, men hun er enda merket av de harde behandlingene hun hadde. Blir aldri meg selv igjen sier hun. All behandlingen tok veldig på kroppen. Hun går til kontroll hvert år, men har ikke hatt noen tilbakefall så bra er jo det.

En slik sykdom blir man merket av resten av livet å er nok noe i det han sier.

Skrevet

Man trenger både beroligende og noe å sove på når man er midt oppe i en kreftsykdom og behandlinger. Dette er en tøff diagnose og behandling, både fysisk og psykisk. Sobril er angstdempende og svakt muskelavslappende. God effekt i mange tilfelle.

Jeg har ei venninne som har hatt det samme som far til ditt barn. Det er 10 år siden, men hun er enda merket av de harde behandlingene hun hadde. Blir aldri meg selv igjen sier hun. All behandlingen tok veldig på kroppen. Hun går til kontroll hvert år, men har ikke hatt noen tilbakefall så bra er jo det.

En slik sykdom blir man merket av resten av livet å er nok noe i det han sier.

Tillegg: Zopiklon er sovemedisin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...