Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode råd mot typisk tenåringshud. Dvs kviser, nupper etc. Vekselvis tørr og fet hud. Må det bare gå sin gang eller har noen erfaring med noe som hjelper?

Takk for svar!

Mary Poppins
Skrevet

Det er masse som hjelper. Ta deg en tur til legen så finner dere nok ut av det.

Vil også tilføye at kusinen min har vært skikkelig plaget med mye kviser. Her om dagen traff jeg henne (hadde da ikke sett henne på et halvt år) og huden hennes var fullstendig kvisefri og glatt. Jeg bemerket det og hun sa hun hadde begynt å bruke et nytt produkt som het Proactive Solution. Kan kjøpes på tv-sjop men hun kjøpte det visst dirkete fra USA. Er selv ikke plaget med kviser så jeg har ikke prøvd det, men resultatet på henne var helt fantastisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...