Alill1365380691 Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Noen som vet hvorfor dette forumet er avsluttet....Hadde vært bra med et slikt forum igjen,siden dette er aktuelt for meg (og sikkert mange andre) 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Forumet ble avsluttet fordi det ble nokså destruktivt. Det utviklet seg nærmest en konkurranse om å være tynnest, å spise minst mulig etc. Men man kan alltids legge inn innlegg om spiseforstyrrelser på psykiatriforumet. Eller på ernæring. 0 Siter
Gjest mail webmaster, se hovedsiden for adr. Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Hvorfor ikke sende mail til webmaster med forslag? Det ble nok lagt ned pga at de ikke hadde fagperson til forumet. 0 Siter
Gemini Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Det er avsluttet fordi det ikke er noen fagperson til å se til det forumet. Det har ikke vært vellykket å ha et slikt forum uten fagperson tidligere. 0 Siter
Gjest skrev: mail web... Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Forumet ble avsluttet fordi det ble nokså destruktivt. Det utviklet seg nærmest en konkurranse om å være tynnest, å spise minst mulig etc. Men man kan alltids legge inn innlegg om spiseforstyrrelser på psykiatriforumet. Eller på ernæring. Ok, da er det kanskje best å ikke ha et slikt forum... 0 Siter
Gjest negative innlegg Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Fordi et slikt forum er dyrt i drift, det krever døgnovervåkning, for å unngå at det blir liggende innlegg som virker mest nedbrytende på andre med tilsvarende problemer (at man uten å mene det kanskje utfordrer andre til å veie mindre, til å spise mindre osv). Jeg er enig i at det er behov for et slikt forum, men slik det utviklet seg her, er det nok bedre at det er stengt, så lenge man ikke har ressurser til å døgnovervåke det. 0 Siter
lilleva Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Det ble avsluttet fordi det utviklet seg til å bli et forum for forslag til å sulte seg ihjel (slanketips, sultetips osv.) istedetfor å være til hjelp for dem som faktisk vil bli friske... Og når det er sånn, så må det til en fagperson som kan overvåke forumet omtrent hele tiden, slik at slike farlige innlegg kan unngås, og det tror jeg DOl hverken har mulighet eller råd til... Dessverre.. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Hvorfor ikke sende mail til webmaster med forslag? Det ble nok lagt ned pga at de ikke hadde fagperson til forumet. Men selv med fagpersoner så ble forumet etter som jeg forsto nokså destruktivt. Kanskje det var like bra å stenge det? 0 Siter
Alill1365380691 Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 Takk for svar.....Skjønner godt grunnen til at de måtte legge det ned da....Det er jo ofte samme situasjon på avdelinger for spiseforstyrrelser.... 0 Siter
Gjest skrev: mail web.. Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Men selv med fagpersoner så ble forumet etter som jeg forsto nokså destruktivt. Kanskje det var like bra å stenge det? Ja, det tror jeg nok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.