poke Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Jeg har fått rabattbilletter til både sirkus Merano og Arnardo. Noen som har vært på årets forestillinger? Er vel bra begge tenker jeg. Men er det noen som foretrekker det ene forann det andre? Mine unger er mest interessert i dyreoppvisningene. Takk for tips! 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 . Hater sirkus?Du høres ut som en kjedelig sur type. Sirkus er gøy det, bare de bruker dyr som har glede av å opptre. Det er trist å se ville dyr i fangenskap.Husker ikke hva det heter, men det finnes et sirkus med bare mennesker, som skal være veldig bra. Er ikke sirkus en vårgreie? Tidlig ute eller? 0 Siter
Gjest skal ikke på sirkus Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Alle får rabattbilletter, så det er den egentlige prisen.... Litt lureri; man tror man kjøper til f.eks. halv pris, og så er alle billettene slik... Beklager at jeg ikke har tips, men ville si dette. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 . Henger meg på - sirkus er bare dumt. Men jeg har barn, så jeg må nok lide meg gjennom en forestilling 0 Siter
morsan Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Merano har jeg ikke sett siden jeg var barn. Arnardo så jeg i fjor. Men sirkus har jammen tapt seg, gitt! selvsagt skyldes dette mye at jeg har blitt voksen, men jeg mener å huske at det var flere dyr før, og at trapesartistene var en stor "trupp" og at de gjorde halsbrekkende stunts over et sikkerthetsnett som ble montert i pausen. Men barn liker jo gjerne sirkus, men tror ikke min da knappe 7-åring mente det var SÅÅÅ fantastisk at han bare må gå igjen. Fetter og kusine på 4 var nok mer i "målgrupen"! *he he* Vær også forberedt på at det er et enomrt kjøpepress etter å kjøpe "lysstaver", godterier etc, pluss at det koster penger å komme ut og se på de få dyrene som er der i pausen. 0 Siter
den opprinnelige m&m Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Hater sirkus?Du høres ut som en kjedelig sur type. Sirkus er gøy det, bare de bruker dyr som har glede av å opptre. Det er trist å se ville dyr i fangenskap.Husker ikke hva det heter, men det finnes et sirkus med bare mennesker, som skal være veldig bra. Er ikke sirkus en vårgreie? Tidlig ute eller? Sirkus uten dyr i fangenskap kalles NYSIRKUS. Det er fantastisk med dans, musikk (ikke ompa-ompa) og sirkuskunster blandet sammen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.