Gå til innhold

Hva skal du i helga?

Anbefalte innlegg

Gjest mine planer
Skrevet

Jeg skal jobbe i kveld og i morgen, ellers prøve å få sett litt film! Og så må jeg nok få ryddet litt... Har du et filmtips? Kan hende jeg ser "Lost" (lastet ned). Det sluttet så spennende sist!

Alill1365380691
Skrevet

Filmtips: konspirasjonsteorien,Alt for Egil,Hawaii oslo,De mistenkte.....

Luna21365380663
Skrevet

-Million Dollar Hotel med Milla Jovowitch (vet det ikke er heelt slik det skrives, men men..)

Eller skal jeg jobbe i helga.

Gjest mine planer
Skrevet

-Million Dollar Hotel med Milla Jovowitch (vet det ikke er heelt slik det skrives, men men..)

Eller skal jeg jobbe i helga.

Jeg har sett den filmen, og likte den ikke....

Luna21365380663
Skrevet

Jeg har sett den filmen, og likte den ikke....

HÆ? Jaja.. da skal ikke jeg komme med flere filmanbefalinger.. hehe.. :o)

Skrevet

Øvingshelg med prosjektkammerkoret jeg er med i. Konsert søndag kveld. Innimellom slagene regner jeg med å slappe av og tilbringe litt tid med familien. Gleder meg!

Har dessverre ingen filmtips...

Gjest mine planer
Skrevet

HÆ? Jaja.. da skal ikke jeg komme med flere filmanbefalinger.. hehe.. :o)

Hehe, ok med forskjellig filmsmak:)

Skrevet

Jeg skal legge gulv og lister på huset som jeg skal leie ut...

og så skal jeg forlove meg!!!

;)

Gjest nickedokka
Skrevet

I verste fall skal jeg henge over doskåla og rope på elgen.. (Ungene har omgangssyke) Hvis jeg er heldig og slipper det, skal vi nok finne på noe, kino kanskje? Har ikke turt å legge noen planer enda.

Skrevet

Jeg skal øve, ha konsert, på svømming med ungene og en tur i skibakken hvis jeg rekker det.

serendipity
Skrevet

;)

Oj... Det var da ikke små planer :-) Gratulerer på forhånd..

Det gikk fort ;-)

serendipity
Skrevet

Om du ikke har sett den så; "Historien om David Gale" KNALLBRA!!!!!!

Gjest prust
Skrevet

Mannen min reiste il Frankrike i formiddag, så jeg er "alene" med våre tre små engler.

I kveld får jeg besøk av en vennegjeng.

I morgen fra 10-11 skal eldstemann på barnetrim, og da går vi vel alle fire, tenker jeg (hvis han ikke blir med nabogutten da...)

Vet ikke hva vi skal gjøre på dagen. Har sendt en melding til ei venninne om hun vil komme og skravle med meg om kvelden, men hun har ikke svart...

Søndag tenker jeg vi går på familiegudstjeneste i kirka. Kanskje vi blir invitert på middag til min mor etterpå?

Ikke den mest spennende helga for min del :-)

hare1365380455
Skrevet

;)

:) Da får du nok en kjempefin helg!

Skrevet

Rive og skrape ned tapet (holder på å pusse opp), vaske og pusse opp snuppas gamlenye sykkel, gjøre rent i huset. Og så skal jeg se film og litt tv ikveld.

Skrevet

;)

Forlove deg først nå? Er det ikke flere dager siden du fikk ringene da? Jeg trodde du gikk rundt og så på fingeren din hele tiden nå :)

fei1365380229
Skrevet

I kveld blir det soving på sofaen.

I morgen blir det litt handling og maling og så skal vi en tur til byen og da skal vi på cafè å spise kake for det har vi lovet ungene. Det blir vel noen få små glass med rødvin på kvelden også tenker jeg :o)

Søndag skal vi på konsert med korpset til den ene guttungen.

Mary Poppins
Skrevet

Er kjærestefri denne helgen så ikveld skal jeg i selskap, og imorgen på byen. Så det blir en artig helg :)

Skrevet

Jeg har faktisk FRIHELG (!)

Hvis man regner at helga starta i dag:

Kjørt barn i barnehagen, til skolen og til legen, besøkt en venninne som har bursdag, dolet, lest anatomi, dolet, laga middag, sortert plast/papir/brusflasker&tomgods, vaska og hengt opp klær, baker akkurat nå ei kake til en basar i morgen.

Etterpå: lese mer anatomi, ordne innbydelseskort til konfirmasjon, vaske mer tøy, vaske badene oppe og prøve å få gått meg en tur i løpet av kvelden.

I morgen: Levere kake på basar, lese anatomi, handle på Rema for hele neste uke, handle inn til bursdagsselskap på søndag, støvsuge i gangene og rydde unna det meste av dill og dall til vi får bursdagsbesøk.

Deretter koke gele, bake bursdagskake +++, ordne med stoler og bord. Vi får 7 fem- og seksåringer på besøk på søndag,+ noen til.

Innimellom spise, sove og være litt sosial. Samt lese enda mer anatomi, kanskje ispedd litt mikrobiologi.

Nesten så det er fredeligere i ukedagene!

God Helg:)

Skrevet

;)

Vil du legge gulv og lister hos meg neste helg ;-) Trenger sårt nytt stuegulv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...