camilla1234 Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Tenkte å lage kanelkake. Men er tom for sukker... kan jeg bruke melis? Hvis jeg kan, skal jeg bruke mindre da? Halvparten?? 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Melis er jo pulverisert sukker, så jeg vil tippe det går for det samme...? Ikke mål i dl siden det ikke har samme tetthet, men med vekt, for da blir det samme forhold, i og med at sukker veier det samme, uansett om det er i biter, strø, eller melis... Jeg ville gjort det sånn i alle fall, men garanterer ikke at det funker. 0 Siter
Spirello Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Hadde kjøpt sukker, eller lånt av naboen. ; ) 0 Siter
camilla1234 Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 Tar sjangsen med halvparten melis... har evt perlesukker. Har verken butikk eller nabo som er hjemme i nærheten. Sånn er det å bo på landet... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.