Gå til innhold

Litt langt, men...


Gjest zarath

Anbefalte innlegg

Gjest zarath

håper noen tar seg tid til å lese alikevel...I 15-16 års alderen begynte jeg å eksprementere med rusmidler. Etter en stund begynte jeg å få mareritt om nettene og jeg så bilder av at jeg ble seksuelt misbrukt. Dette var veldig virkelig for meg og jeg fikk store problemer med å fungere i dagliglivet. Jeg kom meg etter en stund ut av rusen, men dette fortsatte til jeg var ca 20. Jeg fortalte om dette til noen venner og fikk snakket mye om det, og etter hvert ga marerittene seg og i dag tenker jeg ikke så mye på det lenger. Med disse bildene jeg så opplvede jeg også lyder, lukter og stemning rundt det som skjedde. Jeg har fortsatt problemer med at andre hvisker, eller på andre måter er i nærheten av ørene mine fordi jeg forbinder det med dette. De senere årene har jeg utviklet en kronisk leddsykdom, hatt en del angst og jeg har også hatt spiseforstyrrelser både i form av anoreksia og overspising. Jeg er også til tider deprimert. Det jeg lurer på er hvor mye man skal legge i disse fantasiene som jeg har opplevd. Er det noen som har opplevd det samme? Jeg er redd for å gå videre med dette siden jeg ikke vet om det er virkelig eller ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xx 63

det at du ikke vet om det er virkelig eller ikke, skulle vel være god nok grunn til å gå videre. Hva med å diskutere det med fastlegen først, og eventuelt få en henvisning til en psykolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xx 63

det at du ikke vet om det er virkelig eller ikke, skulle vel være god nok grunn til å gå videre. Hva med å diskutere det med fastlegen først, og eventuelt få en henvisning til en psykolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...