Gå til innhold

M.Jackson?

Anbefalte innlegg

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Petroline

9

• flisa

8

• ShitDiddelyDo

8

• Prozak

7

Mest aktive i denne tråden

Alill1365380691
Skrevet

Hva får deg til tru det?

Kan ikke forstå hvorfor noen skulle lyve om noe sånt,og i hvertfall ikke utsette seg selv for de enorme påkjenningene som anmeldelse og rettsak er....Men,hvem vet? Synes ihvertfall det virker mistenkelig....

Gjest JanneMK
Skrevet

Ikke skyldig!

Mange mennesker gjør ALT for penger.

Det er tydelig at foreldrene til disse barna har fortalt dem hva de skal si.

Guttens søsken har jo blitt tatt i løgn i retten.

MJ er en merkelig mann, og han har sikkert en personlighetsforstyrrelse av et eller annet slag. Men pedofil, tror jeg faktisk ikke han er.

Skrevet

men... er da ikkje rart å møte i retten i pysjamas?Og samtidigt sitter gutten å forteller om overgrepene som er skjedd i pysjamas?

Gjest JanneMK
Skrevet

men... er da ikkje rart å møte i retten i pysjamas?Og samtidigt sitter gutten å forteller om overgrepene som er skjedd i pysjamas?

Så hvis du hadde anmeldt meg for et eller annet, og fortalt at jeg hadde på meg en gul genser...

Og jeg hadde møtt opp i retten med gul genser, så betyr det at jeg er skyldig?

Jeg aner ikke hvorfor han gjør de tingene han gjør.

Han virker på meg som en litt ustabil person. Men det er langt å gå fra å være ustabil til å være pedofil.

Alill1365380691
Skrevet

Ikke skyldig!

Mange mennesker gjør ALT for penger.

Det er tydelig at foreldrene til disse barna har fortalt dem hva de skal si.

Guttens søsken har jo blitt tatt i løgn i retten.

MJ er en merkelig mann, og han har sikkert en personlighetsforstyrrelse av et eller annet slag. Men pedofil, tror jeg faktisk ikke han er.

Men og invitere barn til å sove i samme seng som en selv er ikke normalt.Mennesker er virkelig syke viss de beskylder noen for noe sånt bare for penger...Viss han da er uskyldig,tenk for en grusom situasjon han er satt i,å bli beskylt for noe han ikke har gjort....Ondsinnet!

Men er han skyldig så fortjener han å bli straffet hardt!

Skrevet

Så hvis du hadde anmeldt meg for et eller annet, og fortalt at jeg hadde på meg en gul genser...

Og jeg hadde møtt opp i retten med gul genser, så betyr det at jeg er skyldig?

Jeg aner ikke hvorfor han gjør de tingene han gjør.

Han virker på meg som en litt ustabil person. Men det er langt å gå fra å være ustabil til å være pedofil.

Eg sa ikkje at han var pedofil av den grunn? eg sette bare sp.m tegn ved da han driver med?

Gjest thriller
Skrevet

Kan ikke forstå hvorfor noen skulle lyve om noe sånt,og i hvertfall ikke utsette seg selv for de enorme påkjenningene som anmeldelse og rettsak er....Men,hvem vet? Synes ihvertfall det virker mistenkelig....

P E N G E R P E N G E R

og absolutt IKKE noe annet !!!!

Er overbevist om at Michael er uskyldig jeg, nå har de vel funnet ut at moren til denne påståtte missbrukte gutten har løyet .....

Nei, de er KUN ute etter pengene hans og ikke NOE annet.

Gjest JanneMK
Skrevet

Kan du ikke forstå at for f.eks 100 mill dollar eller mer (de har jo helt vanvittige summer i usa) i erstatning, så kan man påstå ting som ikke er sant?

I så fall er det flott, og du er et bra menneske.

Desverre er ikke alle mennesker like bra.

Enhver er seg selv nærmest, er det noe som heter.

Nå er det slik at jeg vet om et tilfelle for en del år siden, hvor en mor oppfordret døtrene sine til å fortelle i retten at faren hadde misbrukt de seksuelt.

De lå i skilsmisse, og hun var sur.

Døttrene fortalte altså det i retten at faren hadde misbrukt dem, og ble tiltalt og straffet for dette.

Senere viste det seg at døttrene hadde løyet for å hjelpe moren sin, som var sur på faren.

Der kan du se hva enkelte kan gjøre når de er grinete...

Du kan bare gjette hva enkelte vil gjøre for penger!

Skrevet

Jeg tror ikke at han er skyldig. Men jeg tror han er glad i barn på en ikke-seksuell måte. Altså glad i barn på samme måte som man kan være glad i dyr.

For øvrig tror jeg ikke han er noe interessert i sex i det hele tatt. Verken med menn eller kvinner eller barn.

It`s all about the money, tam, tam taritam tam.

Men dette er bare en gal kvinnes tanker. Jeg vet intet.

Gjest JanneMK
Skrevet

Eg sa ikkje at han var pedofil av den grunn? eg sette bare sp.m tegn ved da han driver med?

Voksne som tukler med barn er da pedofile?

Skrevet

Med den oppførselen MJ har hatt og har, kan det godt være at han er skyldig. Det forundrer meg ikke det spøtt.

Men det kan like godt være at disse menneskene bare vil ha pengene hans, og lyver så det renner av dem.

Poenget er at ingen av oss VET noe som helst. Og det er ikke sikkert at alt det som står i media, hverken om MJ eller f.eks moren til denne gutten, er sant.

Og jeg tror heller ikke at vi får høre absolutt alt om hva som er funnet av bevis osv.

Så det å bastant skulle si at han garantert er uskyldig, eller skyldig for den saks skyld, synes jeg er trangsynt og tåpelig.

Personlig venter jeg til han evt blir dømt. Jeg heller til at han er skyldig, men innser at jeg egentlig ikke aner noen ting.

Derfor vil jeg ikke uttale meg altfor sterkt i en slik sak.

Gjest JanneMK
Skrevet

Men og invitere barn til å sove i samme seng som en selv er ikke normalt.Mennesker er virkelig syke viss de beskylder noen for noe sånt bare for penger...Viss han da er uskyldig,tenk for en grusom situasjon han er satt i,å bli beskylt for noe han ikke har gjort....Ondsinnet!

Men er han skyldig så fortjener han å bli straffet hardt!

Og det er jeg enig i.

Skrevet

Skyldig. Mannen er jo totalt ødelagt av oppveksten sin og det er vel ingen tvil om at han liker å sove med barn i sengen?

serendipity
Skrevet

Skyldig. Mannen er jo totalt ødelagt av oppveksten sin og det er vel ingen tvil om at han liker å sove med barn i sengen?

Husk å dra innom butikken på vei hjem idag ;-)

Skrevet

Men ifølge media: så ser vi at han stadig har besøk av gutter?Ingen jenter? Men kvifor lat foreldrene guttene besøke han? Vil ikke foreldrene merke da på adferden til gutten før og etter å ha vært hos M. jackson?

Gjest JanneMK
Skrevet

*LER*

Så hvis man har en ødelagt oppvekst, og sover med barn i sengen, så er man pedofil?

Makan til påstander da!

JA! Jeg synes det er merkelig at han synes det er ok å ha barna i sengen sin når han skal sove.

MEN det trenger ikke bety noe annet enn at han kanskje er ensom, og at barn er de eneste han føler at han kan ha en åpen dialog med.

JA, han hadde en kjip far, som ødela veldig mye av barndommen.

Mulig det kan ha gjort at hans følelse av å kunne stole på voksne ikke er der.

Kanskje han heller føler han kan stole på barn, og liker å prate med dem.

Akkurat som når barn overnatter hos hverandre... Ligger og prater om alt mulig lenge etter at de skulle sove.

Prøv å tenk deg inn i andres situasjon, i stedenfor å dømme

Gjest JanneMK
Skrevet

Men ifølge media: så ser vi at han stadig har besøk av gutter?Ingen jenter? Men kvifor lat foreldrene guttene besøke han? Vil ikke foreldrene merke da på adferden til gutten før og etter å ha vært hos M. jackson?

Barn som har blitt utsatt for overgrep trenger ikke å vise det med en gang.

Kanskje aldri... Men de vil ha problemer med det senere.

Dessuten er det ikke alltid at de barna vet at det er galt til å begynne med heller.

Men jeg ville ikke ha latt min sønn sove hos ham om jeg hadde mistanke om overgrep i hvert fall!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...