Gå til innhold

M.Jackson?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skyldig. Mannen er jo totalt ødelagt av oppveksten sin og det er vel ingen tvil om at han liker å sove med barn i sengen?

Jeg liker også å sove med barn i sengen. Men det er mine egne ;-)

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Petroline

9

• flisa

8

• ShitDiddelyDo

8

• Prozak

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*LER*

Så hvis man har en ødelagt oppvekst, og sover med barn i sengen, så er man pedofil?

Makan til påstander da!

JA! Jeg synes det er merkelig at han synes det er ok å ha barna i sengen sin når han skal sove.

MEN det trenger ikke bety noe annet enn at han kanskje er ensom, og at barn er de eneste han føler at han kan ha en åpen dialog med.

JA, han hadde en kjip far, som ødela veldig mye av barndommen.

Mulig det kan ha gjort at hans følelse av å kunne stole på voksne ikke er der.

Kanskje han heller føler han kan stole på barn, og liker å prate med dem.

Akkurat som når barn overnatter hos hverandre... Ligger og prater om alt mulig lenge etter at de skulle sove.

Prøv å tenk deg inn i andres situasjon, i stedenfor å dømme

Kva er det med M.Jackson og oppveksten? har han en ikke god oppvekst?

Gjest JanneMK
Skrevet

Jeg liker også å sove med barn i sengen. Men det er mine egne ;-)

Mine barn liker også å sove sammen med meg. De føler seg trygge der.

Hadde noen beskyldt meg for å tukle med dem fordi de får lov å sove der, hadde jeg blitt rasende og fortvilet.

Gjest JanneMK
Skrevet

Kva er det med M.Jackson og oppveksten? har han en ikke god oppvekst?

Faren hans var ikke spesielt snill nei.

Verken fysisk eller psykisk...

:o)

Skrevet

Jeg tror ikke at han er skyldig. Men jeg tror han er glad i barn på en ikke-seksuell måte. Altså glad i barn på samme måte som man kan være glad i dyr.

For øvrig tror jeg ikke han er noe interessert i sex i det hele tatt. Verken med menn eller kvinner eller barn.

It`s all about the money, tam, tam taritam tam.

Men dette er bare en gal kvinnes tanker. Jeg vet intet.

Tenker akkurat det samme som deg: han er ikke helt normal, men ikke pedofil heller.. Tipper han er en utrolig ensom fyr, som deler seng med barn for varmen og nærheten...

Gjest JanneMK
Skrevet

Tenker akkurat det samme som deg: han er ikke helt normal, men ikke pedofil heller.. Tipper han er en utrolig ensom fyr, som deler seng med barn for varmen og nærheten...

Og der er jeg også helt enig.

Skrevet

Kanskje han trenger en psykolog?

Skrevet

Og der er jeg også helt enig.

Men blir ingen diskusjon om du er enig:-)

Skrevet

Kanskje han trenger en psykolog?

Det hadde han helt sikkert hatt veldig godt av!

Skrevet

Eg trur uansett at han er for sjuk til å sone i fengsel om han er skyldig

Skrevet

Eg trur uansett at han er for sjuk til å sone i fengsel om han er skyldig

Skyldig eller ikke, jeg tror nok MJ heller er et tilfelle for psykiatrien enn fengselsvesenet...

Skrevet

Og på mange måter virker han som et barn selv. Dog et svært eksentrisk barn.

Dessuten blir jeg ikke klok på om han søker oppmerksomhet eller ikke. På en måte roper han "se på meg", på en annen måte ser han ut til å ville gjemme seg bort fra hele verden.

Skrevet

Skyldig eller ikke, jeg tror nok MJ heller er et tilfelle for psykiatrien enn fengselsvesenet...

kor lenge vil da gå før neste gutt/familie prøver på ny rettsak mot han? Hva skjer om han blir skyldig, Kor mange vil prøve da? Og blir han uskyldig.... Da håper eg gutten/familien får hjelp

Skrevet

kor lenge vil da gå før neste gutt/familie prøver på ny rettsak mot han? Hva skjer om han blir skyldig, Kor mange vil prøve da? Og blir han uskyldig.... Da håper eg gutten/familien får hjelp

"Og blir han uskyldig.... Da håper eg gutten/familien får hjelp"

De får vel et 9-siffret beløp i erstatning, så de skulle nok i såfall ha råd til å betale for den hjelpen de trenger :-)

".................................."

Gjest tror nå jeg..
Skrevet

Skyldig. Mannen er jo totalt ødelagt av oppveksten sin og det er vel ingen tvil om at han liker å sove med barn i sengen?

Fordi han er som et barn inni seg. Jeg tror han blir utnyttet, og at familien kun er ute etter penger. De har jo prøvd på noe "lignende" før (saksøkte kjøpesenter).

Skrevet

Barn som har blitt utsatt for overgrep trenger ikke å vise det med en gang.

Kanskje aldri... Men de vil ha problemer med det senere.

Dessuten er det ikke alltid at de barna vet at det er galt til å begynne med heller.

Men jeg ville ikke ha latt min sønn sove hos ham om jeg hadde mistanke om overgrep i hvert fall!

Det betyr vel at de som lar barna besøke ham ikke har mistanske om det, tenker jeg :-)

"..............................."

Skrevet

"Og blir han uskyldig.... Da håper eg gutten/familien får hjelp"

De får vel et 9-siffret beløp i erstatning, så de skulle nok i såfall ha råd til å betale for den hjelpen de trenger :-)

".................................."

hehe

Skrevet

Voksne som tukler med barn er da pedofile?

Les nå hva hun skriver, da. Hun skrev da ikke at han, som han er anklaget for, hadde tuklet med gutten.

"................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...