Gå til innhold

M.Jackson?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker akkurat det samme som deg: han er ikke helt normal, men ikke pedofil heller.. Tipper han er en utrolig ensom fyr, som deler seng med barn for varmen og nærheten...

Jeg tror MJ er et veldig godt eksempel på hvor skakkjørt en person kan bli når h*n berøves en alminnelig barndom med fritid, tivolibesøk og overnattingsgjester på samme alder.

Selv ikke med all verdens penger kan man "ta igjen" slike opplevelser. Samfunnet godtar det ikke, og det går ikke an å gjenskape uskylden fra årene man har mistet.

Måtte alle som pusher ungene sine mot showbiz eller andre karrierer som krever tilsvarende forsakelser, ta lærdom av ham.

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Petroline

9

• flisa

8

• ShitDiddelyDo

8

• Prozak

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

P E N G E R P E N G E R

og absolutt IKKE noe annet !!!!

Er overbevist om at Michael er uskyldig jeg, nå har de vel funnet ut at moren til denne påståtte missbrukte gutten har løyet .....

Nei, de er KUN ute etter pengene hans og ikke NOE annet.

Godt gjort å være "overbevist", synes jeg. Når det er sagt, heller jeg selv mot at han er uskyldig.

".................................."

Skrevet

Kan ikke forstå hvorfor noen skulle lyve om noe sånt,og i hvertfall ikke utsette seg selv for de enorme påkjenningene som anmeldelse og rettsak er....Men,hvem vet? Synes ihvertfall det virker mistenkelig....

Pneger er mer enn grunn god nok for mange mennesker.

Og de som denne gang har gått til anmeldelse har flere ganger tidligere vist at det er penger som styrer deres handlinger.

Selv har jeg ingen formening om MJ er skyldig eller ikke i overgrep av noe slag, men jeg har en helt klar formening om de som står bak denne anmeldelsen....

Gjest haloturud
Skrevet

Det betyr vel at de som lar barna besøke ham ikke har mistanske om det, tenker jeg :-)

"..............................."

Hva i all verden er poenget med å skrive

"..................." under hvert innlegg???

Skrevet

Hva i all verden er poenget med å skrive

"..................." under hvert innlegg???

Hva i all verden er poenget med å forandre tittelen på tråden? Det er dessuten dårlig netikette å bruke nicket til en annen i tittelen - med mindre det er en personlig melding.

"................................"

Skrevet

Husk å dra innom butikken på vei hjem idag ;-)

Jepp! ;o) Gleder meg villt! Rapport kommer i kveld!

Skrevet

Husk å dra innom butikken på vei hjem idag ;-)

Det var kanskje ikke en heeeelt velvalgt tråd du la innlegget ditt under... ;o)

Gjest lillegutt grei
Skrevet

Hva i all verden er poenget med å forandre tittelen på tråden? Det er dessuten dårlig netikette å bruke nicket til en annen i tittelen - med mindre det er en personlig melding.

Jave ja...

"....................."

Gjest lillegutt grei
Skrevet

Jave ja...

"....................."

Mente selvfølgelig

javel ja ;-)

"......................"

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Mine barn liker også å sove sammen med meg. De føler seg trygge der.

Hadde noen beskyldt meg for å tukle med dem fordi de får lov å sove der, hadde jeg blitt rasende og fortvilet.

Men du skriver det jo selv; "Mine barn..." Forskjellen er at MJ sover sammen med andres barn, syns det er en vesentlig forskjell der.

Skrevet

Men du skriver det jo selv; "Mine barn..." Forskjellen er at MJ sover sammen med andres barn, syns det er en vesentlig forskjell der.

Nemlig. Jeg gadd faktisk ikke prøve å forklare JanneMK hva jeg mente engang, hun ville uansett ikke forstått hva jeg mente, men vridd og vrengt på det. Takk.

Skrevet

Mente selvfølgelig

javel ja ;-)

"......................"

Neivel, nei :-)

"...................................."

Gjest JanneMK
Skrevet

Nemlig. Jeg gadd faktisk ikke prøve å forklare JanneMK hva jeg mente engang, hun ville uansett ikke forstått hva jeg mente, men vridd og vrengt på det. Takk.

Feil.

Skrevet

Faren hans var ikke spesielt snill nei.

Verken fysisk eller psykisk...

:o)

Og ikke var det vel noen normal oppvekst på noen måte heller, som barnestjerne og et liv så langt fra normalt som det kunne være omtrent. Ikke rart man blir rar av slike forhold...

Men - jeg er usikker på hva jeg skal mene om skyldspørsmålet, tror ikke jeg har satt meg godt nok inn i saken...

Skal man tenke "ingen røyk uten ild", eller kanskje tenke litt på om de som har gått til sak faktisk har hatt andre motiver enn å få sannheten frem. Penger fx?

Ikke godt å vite...

Skrevet

*LER*

Så hvis man har en ødelagt oppvekst, og sover med barn i sengen, så er man pedofil?

Makan til påstander da!

JA! Jeg synes det er merkelig at han synes det er ok å ha barna i sengen sin når han skal sove.

MEN det trenger ikke bety noe annet enn at han kanskje er ensom, og at barn er de eneste han føler at han kan ha en åpen dialog med.

JA, han hadde en kjip far, som ødela veldig mye av barndommen.

Mulig det kan ha gjort at hans følelse av å kunne stole på voksne ikke er der.

Kanskje han heller føler han kan stole på barn, og liker å prate med dem.

Akkurat som når barn overnatter hos hverandre... Ligger og prater om alt mulig lenge etter at de skulle sove.

Prøv å tenk deg inn i andres situasjon, i stedenfor å dømme

Står det ikke at barna lå i sengen og han lå på gulvet da?

Skrevet

det var jo en personlig melding, var det ikke`?

*blander seg utidig inn*

Jeg er en annen
Skrevet

Jeg tror han er skyldig. Og uansett om han er pedofil eller ikke skulle han aldri hatt ansvaret for barn, han har jo en egen sønn. Det er en tragedie, sønnen hans er etter all sannsynlighet dypt skadet allerede.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skyldig. Mannen er jo totalt ødelagt av oppveksten sin og det er vel ingen tvil om at han liker å sove med barn i sengen?

Ja, Jackson er ødelagt.

Nei, han er ikke tiltalt for å sove med barn i sin seng.

Nei, man er ikke pedofil dersom man liker barn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...