Gå til innhold

M.Jackson?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror han er skyldig. Og uansett om han er pedofil eller ikke skulle han aldri hatt ansvaret for barn, han har jo en egen sønn. Det er en tragedie, sønnen hans er etter all sannsynlighet dypt skadet allerede.

har han ikke 2 barn?

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Petroline

9

• flisa

8

• ShitDiddelyDo

8

• Prozak

7

Mest aktive i denne tråden

Jeg er en annen
Skrevet

har han ikke 2 barn?

Har han det? Kan godt hende, gjør i så fall ikke saken bedre.

Jeg er en annen
Skrevet

Han har 3 ;)

Jøss. Hvordan har han frambragt disse ungene, er det noen som vet det? Har vanskelig for å tenke meg at et straight samleie kan være noe for ham.

Skrevet

Skyldig eller ikke - han har i alle fall varig svekkede sjelsevner.

Han virker rett og slett for dum til å være ondskapsfull.

Skrevet

Jøss. Hvordan har han frambragt disse ungene, er det noen som vet det? Har vanskelig for å tenke meg at et straight samleie kan være noe for ham.

han "kjøpte" dem jo - det er kjent...han giftet seg, tror jeg med moren deres - og så skilte seg og så finn hun penger for å holde seg unna - eller noe sånt....skal se om jeg finner noe på nettet om det....

***** søker*******

Ja her står det om ho ja;

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=265357

ShitDiddelyDo
Skrevet

han "kjøpte" dem jo - det er kjent...han giftet seg, tror jeg med moren deres - og så skilte seg og så finn hun penger for å holde seg unna - eller noe sånt....skal se om jeg finner noe på nettet om det....

***** søker*******

Ja her står det om ho ja;

Det er synd på Jackson. Han er en ødelagt mann, og et enkelt mål for pengegriske jævler.

Skrevet

Det er synd på Jackson. Han er en ødelagt mann, og et enkelt mål for pengegriske jævler.

Ikke sikkert det er så veldig synd på han. Jeg tror han klarer å fremstille seg selv som en uskyldig, stakkarlig fyr som er litt forvirret.

Jeg tror ikke det er sånn i det hele tatt - men alt dette er jo sånn - bare noe vi TROR :)

Gjest rutangis netu
Skrevet

Ikke strafferettslig tilregnelig ville jeg tro! Sikkert en sak for psykiatrien.

serendipity
Skrevet

Det var kanskje ikke en heeeelt velvalgt tråd du la innlegget ditt under... ;o)

Nei, det har du faktisk rett i.. Jeg så navnet ditt og tok bare en tråd;-) Men den var jo tilsynelatende svært uskyldig da .. hehe..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ikke sikkert det er så veldig synd på han. Jeg tror han klarer å fremstille seg selv som en uskyldig, stakkarlig fyr som er litt forvirret.

Jeg tror ikke det er sånn i det hele tatt - men alt dette er jo sånn - bare noe vi TROR :)

Tja, han har nå i det minste framstått som meget, meget spesiell så lenge jeg kan huske. Altså siden 80-tallet.

Så at fyren er noe helt spesielt (kanskje en alien?) er det vel liten tvil om.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Om det er synd på ham aldri så mye har han ingen, og da mener jeg *ingen* rett til å invitere andres unger opp i senga si, eller forsåvidt ødelegge andre på samme vis som han har blitt ødelagt.

At det er synd på deg gir deg ikke utvidet rettighet til noe som helst. Det kan muligens forklare handlingene hans, men ikke forsvare dem.

Skrevet

det var jo en personlig melding, var det ikke`?

*blander seg utidig inn*

Det var kanskje det...:-)

"............................"

ShitDiddelyDo
Skrevet

Om det er synd på ham aldri så mye har han ingen, og da mener jeg *ingen* rett til å invitere andres unger opp i senga si, eller forsåvidt ødelegge andre på samme vis som han har blitt ødelagt.

At det er synd på deg gir deg ikke utvidet rettighet til noe som helst. Det kan muligens forklare handlingene hans, men ikke forsvare dem.

Selvfølgelig har ikke mannen rett til å begå overgrep mot noen. Men det vet vi jo ikke om han har gjort. Det eneste vi vet er at en familie med en mor som åpenbart har gjort sport i å forsøke å snylte penger ut av halve Hollywood, påstår at Jackson har begått overgrep. Ungene tas i løgn, hun er åpenbart verdensmester i løgn, og Jackson er, som det meget spesielle mennesket han er, et enkelt bytte.

Ikke vet jeg om han er skyldig eller ikke, men det eneste som står klart for meg er at jeg ikke ville tatt et eneste ord denne dama (og hennes barn)sier for god fisk.

Det å sove sammen med barn, forutsatt at det bare er snakk om soving (naturligvis), ser jeg ingen problemer med.

Dessuten sov visstnok Jackson på gulvet, og, i følge Jackson sin egen dokumentar, er det ungen som spør om han kan få sove hos Jackson, Jackson svarer at det er greit dersom det er greit for foreldrene, og moren bifaller det.

Skrevet

Tja, han har nå i det minste framstått som meget, meget spesiell så lenge jeg kan huske. Altså siden 80-tallet.

Så at fyren er noe helt spesielt (kanskje en alien?) er det vel liten tvil om.

Men jeg har ALLTID likt musikken hans.

Skrevet

"smooth criminal"

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han har hatt noe gående hva musikk angår, det skal han ha. Uten at jeg er noen fan.

Er ikke Thriller tidenes mestselgende album?

Skrevet

Han har hatt noe gående hva musikk angår, det skal han ha. Uten at jeg er noen fan.

Er ikke Thriller tidenes mestselgende album?

Søstra mi hadde de første platene fra den gangen han var seg sjøl. Han var jo litt "Osmond" han også-

ShitDiddelyDo
Skrevet

Søstra mi hadde de første platene fra den gangen han var seg sjøl. Han var jo litt "Osmond" han også-

Joa, den gang. Men så skrev han "it doesn't matter if your black or white", noe han fulgte opp med å bli hvit. Det skal han ha. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...