Gå til innhold

M.Jackson?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Søstra mi hadde de første platene fra den gangen han var seg sjøl. Han var jo litt "Osmond" han også-

Nå er han visst på konkursens rand.

Det er ganske utrolig. En av tidenes mestselgende artister presterer å bruke opp alle pengene sine.

Trodde det bare var Tyson som klarte det der. Men Jackson har vel tigere han også. Tyson hadde en tiger. Kan det være noe der? At tigere rett og slett er jævla dyre i bruk?

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Petroline

9

• flisa

8

• ShitDiddelyDo

8

• Prozak

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nå er han visst på konkursens rand.

Det er ganske utrolig. En av tidenes mestselgende artister presterer å bruke opp alle pengene sine.

Trodde det bare var Tyson som klarte det der. Men Jackson har vel tigere han også. Tyson hadde en tiger. Kan det være noe der? At tigere rett og slett er jævla dyre i bruk?

Hvordan ser du for deg at en tiger skulle være "i bruk"? :o

Skrevet

Tja, det er ikke godt å si.

Men dømt - det blir han ihvertfall IKKE.

Jeg er en annen
Skrevet

Ikke strafferettslig tilregnelig ville jeg tro! Sikkert en sak for psykiatrien.

Jeg tror nok han er strafferetslig tilregnelig. Sannsynligvis har han en alvorlig personlighetsforstyrrelse, men er neppe virkelig psykotisk.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Om han er skyldig eller ikke, vet jeg ikke.

Men rettssaken mot ham er et sirkus uten like. Og det høres ikke så alvorlig ut det han er anklaget for. Så vidt jeg har skjønt har han spurt en guttunge om å ta på tissen hans, eller noe sånt. Det finnes folk som har gjort verre ting enn det, uten at de har fått 20 års fengsel av den grunn.

Jeg tror folk er ute etter å tjene penger på ham. Men at Jackson er litt syk i hodet sitt er det nok ingen tvil om.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Men ifølge media: så ser vi at han stadig har besøk av gutter?Ingen jenter? Men kvifor lat foreldrene guttene besøke han? Vil ikke foreldrene merke da på adferden til gutten før og etter å ha vært hos M. jackson?

De sender vel barna til ham for å tjene penger på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...