Gå til innhold

Hvem er her inne?

Gjest Journalist for en dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er dere? Hva gjør dere her? Hva får dere til å være her, fremfor andre steder? Hva liker dere med dette nettstedet?

Skrevet

Leker du journalist, eller skal du faktisk bruke svarene du evt. får i journalistisk sammenheng?

I såfall, har du avklart med ledelsen av Doktor Online, slik at dette er greit for de?

Ref regelverket: http://www.doktoronline.no/section/nosection/31124823#5 sitat:

"Det er ikke tillatt å formidle reklame, selge varer, formidle ubrukte medisiner, tjenester eller foreta markedsundersøkelser eller rekruttere deltakere til slike gjennom Doktor Online uten tillatelse fra Doktor Online. Det er heller ikke tillatt for brukere å formidle personlige kontaktannonser, ønsker om veldedighetsbidrag, underskriftskampanjer, kjedebrev, pyramidespill eller lignende. Materiale beskyttet av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. kan ikke gjengis i Doktor Online uten tillatelse fra rettighetshaver."

Skrevet

Hvem er jeg?

Et godt sp.m eg ofte har stilt meg sjølv:-)

Alill1365380691
Skrevet

Man kan møte mennesker i samme situasjon som en selv,møte mennesker som ønsker å hjelpe.....Mange tør å sette ord på ting og spørre om ting her inne som de ellers aldri hadde turd...

Gjest Sinai
Skrevet

Hei Jeg er Sinai! Ganske tilfeldig valgt navn. Er her fordi jeg synes det er intressant å høre andres meninger, om alt mellom himmel og jord.

Gjest eggji
Skrevet

Hei Jeg er Sinai! Ganske tilfeldig valgt navn. Er her fordi jeg synes det er intressant å høre andres meninger, om alt mellom himmel og jord.

er du tenkende?

Skrevet

Leker du journalist, eller skal du faktisk bruke svarene du evt. får i journalistisk sammenheng?

I såfall, har du avklart med ledelsen av Doktor Online, slik at dette er greit for de?

Ref regelverket: http://www.doktoronline.no/section/nosection/31124823#5 sitat:

"Det er ikke tillatt å formidle reklame, selge varer, formidle ubrukte medisiner, tjenester eller foreta markedsundersøkelser eller rekruttere deltakere til slike gjennom Doktor Online uten tillatelse fra Doktor Online. Det er heller ikke tillatt for brukere å formidle personlige kontaktannonser, ønsker om veldedighetsbidrag, underskriftskampanjer, kjedebrev, pyramidespill eller lignende. Materiale beskyttet av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. kan ikke gjengis i Doktor Online uten tillatelse fra rettighetshaver."

Jeg er interessert i hvem som bruker nettstedet. Av det jeg leser om lovbruk, er jeg ikke på kanten med loven. Jeg ønsker å sette fokus på nettsteded gjennom en skoleavis i form av komentar.

fei1365380229
Skrevet

Jeg er interessert i hvem som bruker nettstedet. Av det jeg leser om lovbruk, er jeg ikke på kanten med loven. Jeg ønsker å sette fokus på nettsteded gjennom en skoleavis i form av komentar.

Jeg får veldig lyst å rette på norsken siden du skal være journalist for en dag, men jeg skal la det være.

Gjest jeg er her f.eks.
Skrevet

Har små barn, og er hjemme med ett. Jobber helger, og er innom her av og til. Synes det er et kjekt forum, der jeg kan lese om mye og stille spørsmål om jeg lurer på noe. Kjenner ikke til lignende steder, og jeg har kun bruk for ett.

Gjest Sinai
Skrevet

er du tenkende?

Tenkende? tja tenker noen ganger litt for mye, andre ganger burde jeg kanskje tenkt før jeg sa noe...

Gjest Skrivevegring:-)
Skrevet

Jeg får veldig lyst å rette på norsken siden du skal være journalist for en dag, men jeg skal la det være.

Fort å gæli veit u!! Heldigvis finnes det retteprogram i word:-)

"Bare for en dag"

fei1365380229
Skrevet

Fort å gæli veit u!! Heldigvis finnes det retteprogram i word:-)

"Bare for en dag"

Ja derfor lot jeg vær å kommentere det :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...