Gå til innhold

De nye ferdigrettene fra Toro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kikket på dem i butikken, men det er jo 3-4 porsjoner i en pakke jo. Ok, jeg spiser mye om det er godt, men det så ut til å være i meste laget. Går det an å varme bare det halve og hive resten i fryseren? Evt. fryse det som blir igjen etterpå?

Gjest papirtiger
Skrevet

Bare lag halv porsjon?

Det er spesielt mye av risen, den halverer jeg alltid.

Skrevet

Bare lag halv porsjon?

Det er spesielt mye av risen, den halverer jeg alltid.

Ja, men hva gjør jeg med resten? Hvor lenger holder det seg etter at det er åpnet?

Skrevet

Tror det er lurest å lage til hele pakningen, og fryse restene.

Vanskelig å dele forpakningene nøye, ofte er ting pakket i nøytrale poser det ikke står noe på - og jeg hater å ha slike påbegynte pakninger i skapet.

Jeg jobber i et bofellesskap, hvor forskjellige personer går inn i leilighetene og koker mat på hvert sitt vis - jeg har "halve suppeposer" osv. opp i halsen - Bare en liten utblåsning ;)

Tvillingmamma
Skrevet

Ja, men hva gjør jeg med resten? Hvor lenger holder det seg etter at det er åpnet?

Kan du ikke oppbevare restene i en tett beholder da? Spise det etter et par dager, eller putte det i fryseren?

Tvillingmamma
Skrevet

Kan du ikke oppbevare restene i en tett beholder da? Spise det etter et par dager, eller putte det i fryseren?

Skrevet

Det var jo det jeg spurte om i utgangspunktet - om det gikk an å fryse dem. :o) Har du prøvd?

Tvillingmamma
Skrevet

Unnskyld, ikke meningen å poste flere ganger...

Tvillingmamma
Skrevet

Det var jo det jeg spurte om i utgangspunktet - om det gikk an å fryse dem. :o) Har du prøvd?

Har ikke det, men hvorfor skulle det ikke gå bra å fryse?

Skrevet

Har ikke det, men hvorfor skulle det ikke gå bra å fryse?

Aner ikke. :o) Man vet jo aldri - best å spørre her inne på DOL først vet du.

Skrevet

Det kan jo ikke være noe problem det. Lag hele, frys resten og du har en enkel middag en annen dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...