Gå til innhold

Silikon

Anbefalte innlegg

Gjest størrepupp
Skrevet

Har bestemt meg, jeg skal få meg silikon, nå er heller ikke typen lenger imot det hehe!!!

Men så lurer jeg på en ting. Kanskje jeg som er helt på tuppa nervøs osv. Men mange reagerer på narkose med å syp osv. Når jeg operere meg og jeg skulle (bank i bordet) bli dårlig av narkosen og spy osv-vil ikke dette være SVÆRT vondt og ikke minst, kan sting osv løsne???

Bare tenker på smerten det måtte ha medført hehe???

Hvilke smertestillendes blir gitt etterpå? For vi får vel det med oss hjem???

Takk takkfor svar!!!

Luna21365380663
Skrevet

Jeg tror du får en resept på smertestillende, antibiotika og hibiscrub som du henter på apoteket før operasjonen, som du har klar til når du kommer hjem. Hibiscruben er til å vaske/desinfisere seg med før operasjonen, men jeg fikk paralgin forte på resept.

De sprøytet inn ett eller annet før jeg skulle gå, vet ikke hva det var, men før operasjonen fikk jeg også valium og paracet (!)

Ang narkose, så er det vet jeg ikke så mye, men skulle tro det gikk fint. Spør legen om hva osm vil skje hvis du begynner å spy.

Lykke til!

Hvor mye skal du legge inn? Over eller under muskelen?

Gjest størrepupp
Skrevet

Jeg tror du får en resept på smertestillende, antibiotika og hibiscrub som du henter på apoteket før operasjonen, som du har klar til når du kommer hjem. Hibiscruben er til å vaske/desinfisere seg med før operasjonen, men jeg fikk paralgin forte på resept.

De sprøytet inn ett eller annet før jeg skulle gå, vet ikke hva det var, men før operasjonen fikk jeg også valium og paracet (!)

Ang narkose, så er det vet jeg ikke så mye, men skulle tro det gikk fint. Spør legen om hva osm vil skje hvis du begynner å spy.

Lykke til!

Hvor mye skal du legge inn? Over eller under muskelen?

Jeg har ikke begrep om hvor mye enda, må kontakte klinikken og få en time der jeg kan snakke med lege osv. Jeg har tenkt å legge under muskelen, vil ikke ha store, FOR store pupper. Jeg er vel70b eller noe nå-tenkte meg en c-cup eller 85b, eier ikke begrep av størrelse jeg hehe....

Men det blir vel til etter sommeren. Kan tenke meg at det er ventelister, og penger må jo ordnes!!!!

Så jeg skal jobbe hele sommeren jeg, bli rik og få pupper hehe!!!!

Andre her inne, har dere tatt opp lån eller??

Luna21365380663
Skrevet

Jeg har ikke begrep om hvor mye enda, må kontakte klinikken og få en time der jeg kan snakke med lege osv. Jeg har tenkt å legge under muskelen, vil ikke ha store, FOR store pupper. Jeg er vel70b eller noe nå-tenkte meg en c-cup eller 85b, eier ikke begrep av størrelse jeg hehe....

Men det blir vel til etter sommeren. Kan tenke meg at det er ventelister, og penger må jo ordnes!!!!

Så jeg skal jobbe hele sommeren jeg, bli rik og få pupper hehe!!!!

Andre her inne, har dere tatt opp lån eller??

Ang størrelser, så kan du ikke gå fra 70 til 85 ved hjelp av silikon. Det er vidden rundt brystkassen din. Det eneste du kan gjøre for å forandre det, er å legge på deg, eller slanke deg.

Jeg tok ikke opp lån, men brukte studielånet, så det er på en måte lån..

Gjest størrepupp
Skrevet

Ang størrelser, så kan du ikke gå fra 70 til 85 ved hjelp av silikon. Det er vidden rundt brystkassen din. Det eneste du kan gjøre for å forandre det, er å legge på deg, eller slanke deg.

Jeg tok ikke opp lån, men brukte studielånet, så det er på en måte lån..

Ok, skjønner-jeg har ikke peiling!!!

Har sittet på nettet å sett på puppebilder nå, skal hvertfall ikke overdrive det er sikkert.

Legen vil nok hjelpe meg frem til "rett" str. for meg.

Jeg er liten og tynn, men har ganske stor brystkasse (stor over skuldre) så det passer bedre sikkert om jeg får meg større pupper en det jeg har nå.

Er jo litt redd for å se større ut når jeg har operert, altså større i skulderparti-føler meg mannlig med de breie skuldrene og små puppene....

Gleder meg hvertfall...

Takk hvertfall at du svarer meg så kjapt!!! =))

Luna21365380663
Skrevet

Har sittet på nettet å sett på puppebilder nå, skal hvertfall ikke overdrive det er sikkert.

Jeg er liten og tynn, men har ganske stor brystkasse (stor over skuldre) så det passer bedre sikkert om jeg får meg større pupper en det jeg har nå.

Er jo litt redd for å se større ut når jeg har operert, altså større i skulderparti-føler meg mannlig med de breie skuldrene og små puppene....

Gleder meg hvertfall...

Hvordan er hoftene dine? Mine er/var store i forhold til overkroppen. Det var ikke harmoni mellom hofteparti/nedre kropp (hehe), og overkroppen.. Nå føler jeg meg ørten ganger bedre, og selvtilliten har spredd seg til andre ting også; personlighetsmessig, ikke bare med tanke på kroppen.

Hvor gammel er du?

Gjest størrepupp
Skrevet

Hvordan er hoftene dine? Mine er/var store i forhold til overkroppen. Det var ikke harmoni mellom hofteparti/nedre kropp (hehe), og overkroppen.. Nå føler jeg meg ørten ganger bedre, og selvtilliten har spredd seg til andre ting også; personlighetsmessig, ikke bare med tanke på kroppen.

Hvor gammel er du?

Jeg er 166cm og veier 50kg så jeg er ikke tjukk, men jeg har en kraftig byggning-så ja-vil vel si at hoftene er vide. Passer vel iogmed at skuldrene er vide, men jeg kan ikke ha sååå store hofter, for jeg kjøpte bukse i går og da var str. 26 i livvidde.

Jeg har vel liten/lav overkropp, det er vel det som gjør at jeg føler meg bred...

Jeg er på mitt 24år=)

Luna21365380663
Skrevet

Gleder meg hvertfall...

http://www.qvinna.info er en bra svensk side. Der kan du se bilder av pupper, hvor du velger innleggstype, størrelse, cup-str før og etter osv..

Gjest størrepupp
Skrevet

http://www.qvinna.info er en bra svensk side. Der kan du se bilder av pupper, hvor du velger innleggstype, størrelse, cup-str før og etter osv..

Du er fantastisk ;-)

Tusen hjertelig takk for hjelpen!!!!

Kjempegreit å høre fra andre som har vært gjennom det!! Setter pris på det!

Luna21365380663
Skrevet

Du er fantastisk ;-)

Tusen hjertelig takk for hjelpen!!!!

Kjempegreit å høre fra andre som har vært gjennom det!! Setter pris på det!

Har vært der selv, vettu! ;o) Bare spør hvis du lurer på noe.. Jeg vet jo ikke mer enn det jeg selv har vært igjennom, men kan kanskje svare på noe.. :o)

Gjest størrepupp
Skrevet

Har vært der selv, vettu! ;o) Bare spør hvis du lurer på noe.. Jeg vet jo ikke mer enn det jeg selv har vært igjennom, men kan kanskje svare på noe.. :o)

Det var 3 uker siden du gjorde det?

Hvordan var det å ta på dem første gang? Må vel ha vært litt, tja-ekkelt??

Så på Big Brother for en stund siden, og der var en av disse jentene som viste en av mannfolka der inne/lot han ta på puppen, for man kan visst kjenne protesen, stemmer det? Kanskje fortidlig for deg å svare på da...

Jeg fikk kjenne på et par silikonpupper en gang, var i danmark på pub-sånnen strippepub... Jeg fikk nå hvertfall kjenne på pupene til stripperen-og jeg husker jeg ble positivt overraska for det kjentes jo helt naturlig ut, eller BEDRE en naturlige!!!

Hvordan forholder du deg til kollegaer/kjente folk-har du sakt til alle at "ja nå skal jeg få pupper", eller er det mer slik at de som spør får svar...

Det er en ting jeg synes er litt pes med dette-PLUTSELIG en dag har jeg pupper hmmmm.... Menmen, jeg tar det som det kommer....

Luna21365380663
Skrevet

Det var 3 uker siden du gjorde det?

Hvordan var det å ta på dem første gang? Må vel ha vært litt, tja-ekkelt??

Så på Big Brother for en stund siden, og der var en av disse jentene som viste en av mannfolka der inne/lot han ta på puppen, for man kan visst kjenne protesen, stemmer det? Kanskje fortidlig for deg å svare på da...

Jeg fikk kjenne på et par silikonpupper en gang, var i danmark på pub-sånnen strippepub... Jeg fikk nå hvertfall kjenne på pupene til stripperen-og jeg husker jeg ble positivt overraska for det kjentes jo helt naturlig ut, eller BEDRE en naturlige!!!

Hvordan forholder du deg til kollegaer/kjente folk-har du sakt til alle at "ja nå skal jeg få pupper", eller er det mer slik at de som spør får svar...

Det er en ting jeg synes er litt pes med dette-PLUTSELIG en dag har jeg pupper hmmmm.... Menmen, jeg tar det som det kommer....

Det er 6 mnd siden jeg "fikk pupper", og jeg kan kjenne innlegget, men det er jo mest "inni". utenpå et det muskel og vev, så der er det ikke så lett å kjenne. Jeg har saltvann, og innbiller meg at det er hardere enn silikon-gele. Men jeg vet ikke, har ikke kjent på noen andres.. ;o)

Jeg gikk med innlegg i bh-en i lang tid før jeg tok operasjonen, ca et år, der jeg økte gradvis til ca den størrelsen jeg kom til å få. Tror ingen har merket noe, ingen har i alle fall spurt, ikke på jobb, ikke blant venner som ikke vet noe, og ikke i familien, verken min eller svigerfamilien. Det er befriende å kunne gå med bh uten innlegg i; tenk deg en egentlig tom stor c-bh, (jeg hadde egentlig en stor a), fylt til randen med innlegg i.. Ikke særlig behagelig å gå med..! :P Men nå bruker jeg d og dd. Er kjempefornøyd, for dette kler meg! :o)

Gjest Nye pupper - here I come
Skrevet

Jeg fikk med meg smertestillende hjem. 3 tabletter antibiotika som skulle tas en hver dag + 8 smertestillende. Det var ikke paralgin forte, men jeg så at det også kunne bli brukt. Kunne ta 3 pr. dag.

Tror nok ikke det skader om du skulle kaste opp. Du er også bedøvd da, så det går sikkert fra. Jeg fikk litt hoste etter et par dager, og det må jeg jo innrømme at jeg kjente....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...