Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvis det er tilfelle, hvordan kan du, som ikke-troende, like ham for hans tro? Du er så viss ferdig til å tillegge meg meninger og holdninger som ikke er der.

Det er de argumentene du selv bruker. Og jeg har sansen som stålseth som person, fordi han er sympatisk. Jeg har ikke sansen for kirken i det hele tatt, men jeg respekterer den.

"..................................."

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

44

• Prozak

27

• Logitechmusa

7

• den opprinnelige m&m

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det gjør derimot du, hver gang.

Men aller mest deg selv.

Og vi fortsetter i samme sporet :-)

"...................................."

Skrevet

Og vi fortsetter i samme sporet :-)

Gjør det.

den opprinnelige m&m
Skrevet

Jeg har ikke orket å lese hele tråden, så det er mulig du må gjenta noe. Men jeg lurer på to ting:

1. Hvorfor kaller du Stålsett falsk kommunist? Mener du falsk OG kommunist, eller en som ikke er EKTE kommunist? Hvilke synspunkter er det han har hatt som gjør at du kaller ham dette?

2. Hvor har du hørt eller lest at Stålsett har gitt WTC-terroristene tilgivelse?

Skrevet

Gjør det.

Igjen og igjen :-)

".................................."

Skrevet

Igjen og igjen :-)

".................................."

Ja, ikke sant? Story of your life.

Skrevet

Jeg har ikke orket å lese hele tråden, så det er mulig du må gjenta noe. Men jeg lurer på to ting:

1. Hvorfor kaller du Stålsett falsk kommunist? Mener du falsk OG kommunist, eller en som ikke er EKTE kommunist? Hvilke synspunkter er det han har hatt som gjør at du kaller ham dette?

2. Hvor har du hørt eller lest at Stålsett har gitt WTC-terroristene tilgivelse?

Jeg må ikke gjenta noe som helst, du får heller ta deg tid til å lese HELE tråden. Deretter kan du gjøre som vår unge flippskeggprydede unge venn prosak, prate en masse tull.

Skrevet

Nei, Kahn - du er kun interessert i å få alle til å se verden gjennom dine øyne.

Jeg argumenterer for det jeg tror på og brenner for. Hvordan du tolker det er ikke opp til meg å ha noen mening om.

Skrevet

Jeg må ikke gjenta noe som helst, du får heller ta deg tid til å lese HELE tråden. Deretter kan du gjøre som vår unge flippskeggprydede unge venn prosak, prate en masse tull.

Tull fortjener tull.

Forøvrig heter det FIPPskjegg, og ikke FLIPPskjegg.

"................................."

Skrevet

Ja, ikke sant? Story of your life.

Og mer og mer saklig blir det.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Synes du det? Jeg var spent på å få et inntrykk av ham, men jeg ble skuffet. Jeg synes ikke han klarte å vise noe av seg selv, og det lille han viste falt ikke i smak hos meg. Men, for all del, man får ikke så mye ut av et så lite og begrenset intervju.

"......................................"

Jeg var ironisk. :-)

Syns han svarte som en tass på fire tatt på fersken i noe han absolutt vet han ikke bør begi seg ut på.

Logitechmusa
Skrevet

Jeg var ironisk. :-)

Syns han svarte som en tass på fire tatt på fersken i noe han absolutt vet han ikke bør begi seg ut på.

Haha, har du fått personlighetsforstyrrelse? Var du meg, eller hva?

Men jo, jeg var nok ironisk!

Skrevet

Tull fortjener tull.

Forøvrig heter det FIPPskjegg, og ikke FLIPPskjegg.

"................................."

Igjen er det dine tolkninger som står i veien for saklig diskusjon. Dette har jeg lang erfaring med når det gjelder deg og dine politiske svirebrødre, så jeg skal ikke forfølge det i det uendelige.

Nå er det vel heller ikke på DOL en møte de helt store utfordringene.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Haha, har du fått personlighetsforstyrrelse? Var du meg, eller hva?

Men jo, jeg var nok ironisk!

Herregud, tror det er på tide å legge seg, sletta visst halve setninga.

Jau. Fint veir!

Beklager Logitechmusa.

Skrevet

Og mer og mer saklig blir det.

Jah, her er det mest saklige fra deg idag:

Sov det av deg, flippen.

Skrevet

Igjen er det dine tolkninger som står i veien for saklig diskusjon. Dette har jeg lang erfaring med når det gjelder deg og dine politiske svirebrødre, så jeg skal ikke forfølge det i det uendelige.

Nå er det vel heller ikke på DOL en møte de helt store utfordringene.

"Igjen er det dine tolkninger som står i veien for saklig diskusjon."

Å? Definér hvordan du her kom med noe saklig som jeg svare usaklig på. At du kommer med et barnslig forsøk på utdriting hvor du ikke engang evner å bruke det norske språket korrekt, og at jeg retter på deg, er ikke noe argument.

"Dette har jeg lang erfaring med når det gjelder deg og dine politiske svirebrødre,"

Nå gjør du det igjen, og ingen med hodet på rett plass kan ta en som deg seriøst. Jeg har spurt deg tidligere om du kan vise til noen tilfeller hvor jeg har uttrykkt noen som helst politisk retning. At du unngår å svare på det, og heller forsøker å "oute" meg med å komme med fysiske beskrivelser er rett og slett bare underholdende (selv om det vitner om fullstendig mangel på etikette og nettikette).

"................................"

Skrevet

Jah, her er det mest saklige fra deg idag:

Sov det av deg, flippen.

Jepp, og det mest saklige fra deg kommer kanskje snart...?

Forøvrig, som jeg har sagt før, så er det både dårlig etikette og dårlig oppførsel generellt å forsøke å "oute" folk på et sted som dette. En voksen person som deg burde holde seg for god til slike unødvendigheter.

Skrevet

Jepp, og det mest saklige fra deg kommer kanskje snart...?

Forøvrig, som jeg har sagt før, så er det både dårlig etikette og dårlig oppførsel generellt å forsøke å "oute" folk på et sted som dette. En voksen person som deg burde holde seg for god til slike unødvendigheter.

Oute?????????

Når??? Hvor???

Og HVORDAN????

*ijøssenammenamann*

Skrevet

"Igjen er det dine tolkninger som står i veien for saklig diskusjon."

Å? Definér hvordan du her kom med noe saklig som jeg svare usaklig på. At du kommer med et barnslig forsøk på utdriting hvor du ikke engang evner å bruke det norske språket korrekt, og at jeg retter på deg, er ikke noe argument.

"Dette har jeg lang erfaring med når det gjelder deg og dine politiske svirebrødre,"

Nå gjør du det igjen, og ingen med hodet på rett plass kan ta en som deg seriøst. Jeg har spurt deg tidligere om du kan vise til noen tilfeller hvor jeg har uttrykkt noen som helst politisk retning. At du unngår å svare på det, og heller forsøker å "oute" meg med å komme med fysiske beskrivelser er rett og slett bare underholdende (selv om det vitner om fullstendig mangel på etikette og nettikette).

"................................"

«-Definér hvordan du her kom med noe saklig som jeg svare usaklig på.-»

Du velger selv bort argumentene i mine innlegg, og velger heller å svare flåsete og arrogant. Dette er psykopatens etikk, beskrevet meget treffende og korrekt på antipsykopat.org.

http://www.antipsykopat.org/

Jeg anbefaler deg å se etter ditt eget speilbilde der inne. Det kan være nyttig for deg en gang i fremtiden.

...når, eller hvis du noensinne blir tørr bak øra.

den opprinnelige m&m
Skrevet

Nå har jeg lest alle dine svar i denne tråden, og jeg synes ikke jeg får noe svar. Det nærmeste jeg kommer er dette som du skrev:

"Stålset tilgir og forstår det som var og er forutsetningen for disse avskyelige terroraksjonene, fordi han ser verden gjennom en marxist-leninistisk monokkel og det ene øyet knepet igjen."

Det blir for usaklig. Jeg har hørt stålset "live! snakke om Palestina og Israel, og det var balansert så det holdt. Men har du klare sitater på det han har sagt så vil jeg gjerne lese det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...