lurulf Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Nei. Jeg ser ikke på idol, det frister ikke det aller minste... 0 Siter
Petroline Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 Nei. Jeg ser ikke på idol, det frister ikke det aller minste... nei no er da pause uansett:-) 0 Siter
lurulf Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 nei no er da pause uansett:-) Javel? Jeg var ikke klar over at det var Idol i dag engang Men bruker du å følge med selv? 0 Siter
Petroline Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 Javel? Jeg var ikke klar over at det var Idol i dag engang Men bruker du å følge med selv? hehe nei:-) Egentlig ikkje første gangen eg har sett en heil episode:-) 0 Siter
lurulf Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 hehe nei:-) Egentlig ikkje første gangen eg har sett en heil episode:-) Ikke for å være vanskelig, men jeg skjønte ikke det du skrev. Manglet det et "ikke"? At det ikke var første gang du ikke så en hel episode? Forresten veldig koselig å se innlegg skrevet på nynorsk 0 Siter
Petroline Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 Ikke for å være vanskelig, men jeg skjønte ikke det du skrev. Manglet det et "ikke"? At det ikke var første gang du ikke så en hel episode? Forresten veldig koselig å se innlegg skrevet på nynorsk hehe heia nynorsken:-) 0 Siter
lurulf Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 hehe heia nynorsken:-) Ja, bare stå på! Så kanskje nynorsk prosenten øker etterhvert 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.