Gå til innhold

Hvorfor gikk ikke David ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det tror jeg også - eller han Alejandro - eller hvordan det skrives...

Han har jo bare såååå utrolig stemme, da! Men han må være flinkere med låtvalget enn i dag, da.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

12

• morsan

7

• fyrlykt

6

• fei1365380229

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hun kom jo i tights! OG en underkjole utapå der igjen!! ;-)

jaggu - det har du rett i. *RYSJ I KROPP*

Skrevet

I kveld falt jeg vel egentlig mest for Dommr-DAVID - men han kunne jeg jo ikke stemme på .)

Ikke så rart du heller ville hatt han, da! Får være måte på hvor mye en skal gå på barnerov! ;-))

fei1365380229
Skrevet

Det der er tullprat. Huff, David er med i SOS Rasisme og det har han vært sammen med gutter og jenter i området her i mange år - vi har alltid visst hvem David var fordi han står for noe flott og riktig.

Min datter forteller forskrekket at de jentene som har hengt sammen med David i alle år - fra de var 12 år nå blir fremstilt som "groopies" i Se og Hør - som om de meldte seg inn NÅ i SOS Rasisme. Sånt blir jeg så forbanna på.

Kjenner ikke gutten, men virker sympatisk. Han ser flott ut også, men jeg syns ikke han synger så veldig bra, ikke i forhold til de andre ihvertfall.

Helt greit at Andrea gikk ut i kveld, men Erik skulle ikke sittet i stolen :)

Skrevet

Kjenner ikke gutten, men virker sympatisk. Han ser flott ut også, men jeg syns ikke han synger så veldig bra, ikke i forhold til de andre ihvertfall.

Helt greit at Andrea gikk ut i kveld, men Erik skulle ikke sittet i stolen :)

Nei jeg syns helle rikek han er noen sangstjerne. men jeg syns det er mye mobbing av han fordi han er svart.Han har norsk mor og en far han ikek kjenner.

Skrevet

Spiller igrunn ingen rolle hvilken rekkefølge de ryker ut i. Jorunn vinner garantert alikevel...

Enig. Jeg hadde håpet at David gikk ut, men det betyr lite bare Jorunn vinner. Jeg stemmer bare på henne så jeg kan vel ikke jamre meg over at Andrea gikk ut selv om jeg synes hun er flinkere enn David.

Skrevet

Spiller igrunn ingen rolle hvilken rekkefølge de ryker ut i. Jorunn vinner garantert alikevel...

jourun vinner!

jeppppppppp

fei1365380229
Skrevet

Nei jeg syns helle rikek han er noen sangstjerne. men jeg syns det er mye mobbing av han fordi han er svart.Han har norsk mor og en far han ikek kjenner.

Syns også en del kommer med ufine kommentarer som går på utseende hans, at han får stemmer pga. det osv., men det gjorde han kanskje i dag :o) Det er en vakker gutt.

fei1365380229
Skrevet

jeg også! - men jeg skulle gjerne hatt Andrea me også - ut med Erik.

Ærlig talt! Erik synger jo kjempeflott.

Gjest Kåre med Håret
Skrevet

Skal jorunn vinne må hun først bli flinkere til å kontrollere stemmen med volum. Nå blir det for mye skrik og for lite sang når hun skal trykke til. (Det blir det forresten for de aller fleste jentene der.)

Skrevet

Skal jorunn vinne må hun først bli flinkere til å kontrollere stemmen med volum. Nå blir det for mye skrik og for lite sang når hun skal trykke til. (Det blir det forresten for de aller fleste jentene der.)

Du må være den eneste i dette landet som mener det!

Gjest Kåre med Håret
Skrevet

Neida.

Hun tar i for hardt på toppene.. hvertfall gjorde hun det i da.

Hun er flink nok, men hvis jorunn vinner, blir hun nok en ny kjartan...(dvs. borte vekk).

Skrevet

Neida.

Hun tar i for hardt på toppene.. hvertfall gjorde hun det i da.

Hun er flink nok, men hvis jorunn vinner, blir hun nok en ny kjartan...(dvs. borte vekk).

Det tror jeg ikke. Hun har bøttevis med utstråling og sjarm i motseting til han som vant i fjor. Dommerne snakker ofte om "hele pakka", og det har hun.

Skrevet

Nja, _jeg_ har ikke helt skjønt hvorfor hun er så tilbedt. Men akkurat i dag var hun kjempebra.

Ellers har hun jo alltid sunget bra, men hun har hatt en varm potet baki der et sted ....

Skrevet

Nja, _jeg_ har ikke helt skjønt hvorfor hun er så tilbedt. Men akkurat i dag var hun kjempebra.

Ellers har hun jo alltid sunget bra, men hun har hatt en varm potet baki der et sted ....

Gjest Kåre med Håret
Skrevet

Det tror jeg ikke. Hun har bøttevis med utstråling og sjarm i motseting til han som vant i fjor. Dommerne snakker ofte om "hele pakka", og det har hun.

Dommerne prøvde jo å gi Kjartan en karriere i fjor også.... så hvordan det gikk.

I dag sang hun scared av venke knutson, og hun sang den nesten like bra som orginalen. Men hvem iallverden bryr seg om venke knutson om 6 måneder? Færre enn det er som bryr seg om Kjartan... Og enda færre vil bry seg om en som nesten er like bra.

Skrevet

Varm potet - hva mener du?

Skrevet

Dommerne prøvde jo å gi Kjartan en karriere i fjor også.... så hvordan det gikk.

I dag sang hun scared av venke knutson, og hun sang den nesten like bra som orginalen. Men hvem iallverden bryr seg om venke knutson om 6 måneder? Færre enn det er som bryr seg om Kjartan... Og enda færre vil bry seg om en som nesten er like bra.

Tiden vil vise. ( men jeg vet at jeg har rett....)

Skrevet

Varm potet - hva mener du?

Høres ut som om hun har noe i munnen som sperrer for. Noe med lyden....

Litt ala dansker som snakker langt nedi halsen der - bare at hun synger ofte med dette (men ikke i dag så mye)

Skrevet

Ærlig talt! Erik synger jo kjempeflott.

ja på radio. - men nå er jo jeg like slem som de som mobber Davis for hvordan han ser ut. skal bare tenke det jeg nå - hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...