Gå til innhold

Hvorfor gikk ikke David ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres ut som om hun har noe i munnen som sperrer for. Noe med lyden....

Litt ala dansker som snakker langt nedi halsen der - bare at hun synger ofte med dette (men ikke i dag så mye)

Kanskje det kommer av dialekta?

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

12

• morsan

7

• fyrlykt

6

• fei1365380229

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kanskje det kommer av dialekta?

Tror ikke det, for hun synger jo på engelsk. Oh mange dansker synger ikke med dette selv om de snakker med det! ;-))

Skrevet

Tror ikke det, for hun synger jo på engelsk. Oh mange dansker synger ikke med dette selv om de snakker med det! ;-))

*fly on the wings of love* nænænænæææææææænænæ

Skrevet

Kanskje ganske enkelt fordi han fikk fler stemmer enn Andrea og de andre i stolen? ;)

Gjest sussilei
Skrevet

jourun vinner!

jeppppppppp

Det håper jeg inderlig!

For en gangs skyld er vi enige!

I fjor holdt du med kjartan, hvis jeg ikke husker feil. Og jeg syntes han var heeeelt tragisk.

Men Jorun- JA!!

Mary Poppins
Skrevet

Skal jorunn vinne må hun først bli flinkere til å kontrollere stemmen med volum. Nå blir det for mye skrik og for lite sang når hun skal trykke til. (Det blir det forresten for de aller fleste jentene der.)

Hva er det her for noe tull? hun synger jo ikke annet en kjeme bra

Hello Kitty
Skrevet

Synes ikke David er den verste, men jeg var ganske forbausa over at han slapp i sitte i stolen i dag.

men jeg likte Andrea da. Hun virka litt ko-ko, og det er alltid gøy. Morsom latter.

Men jeg vet ennå ikke hvem som er storfavoritten min. Liker Jorun, Malin og Ali best.

serendipity
Skrevet

Synes ikke David er den verste, men jeg var ganske forbausa over at han slapp i sitte i stolen i dag.

men jeg likte Andrea da. Hun virka litt ko-ko, og det er alltid gøy. Morsom latter.

Men jeg vet ennå ikke hvem som er storfavoritten min. Liker Jorun, Malin og Ali best.

Enig Jorun, Maling og Ali..

serendipity
Skrevet

Nja, _jeg_ har ikke helt skjønt hvorfor hun er så tilbedt. Men akkurat i dag var hun kjempebra.

Ellers har hun jo alltid sunget bra, men hun har hatt en varm potet baki der et sted ....

Jeg syntes Cindy har den poteten når hun tar i. Stemmen hennes er ikke kreftig nok til å enkelte toner. Da legger hun om stemmen enkelte steder i sangen og det høres litt rart ut, fordi den blir så annerledes akkurat da. Og "matcher" liksom ikke med stemmen hennes i resten av låten. Men bevares hun er jo flink..

Gjest Dårlig var det!
Skrevet

han eller ho rocke jenta. Ho som hadde rødt hår før, men svart i går. Hun synger ræva! Verre enn david til og med!

Gjest Dårligvar det
Skrevet

han eller ho rocke jenta. Ho som hadde rødt hår før, men svart i går. Hun synger ræva! Verre enn david til og med!

Mari heter hun

Skrevet

Nja, _jeg_ har ikke helt skjønt hvorfor hun er så tilbedt. Men akkurat i dag var hun kjempebra.

Ellers har hun jo alltid sunget bra, men hun har hatt en varm potet baki der et sted ....

Jorun er veldig slitsom, og ikke noe annet.

Synes Eva er flink, men det blir selvfølgelig en gutt som vinner.

Og siden de forrige vinnerene hadde stygge navn, må det bli Erik som vinner i år, skal man følge navnetendensen.

Skrevet

Jorun er veldig slitsom, og ikke noe annet.

Synes Eva er flink, men det blir selvfølgelig en gutt som vinner.

Og siden de forrige vinnerene hadde stygge navn, må det bli Erik som vinner i år, skal man følge navnetendensen.

...er Erik et stygt navn....?

Skrevet

...er Erik et stygt navn....?

Tja, jeg synes det, men smaken er som Korea (nemlig delt)

Jorun og Cindy er også stygge navn, så da blir det kanskje en av dem istedet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...