Gå til innhold

Til Kvinner.

Gjest Ung og engstelig

Anbefalte innlegg

Gjest Ung og engstelig
Skrevet

Har ingen venner jeg kan fortelle dette til. Jeg gruer meg til den første gangen jeg må/skal ha samleie. Er 18 år. Har fått meg fast kjæreste. Har ingen seksuell erfaring. Er det grusomt vondt?

Skrevet

Er du dame så gjør det mulignes vondt - er du gutt så vet ikke jeg! :)

Skrevet

Nei, det gjør ikke grusomt vondt. Men litt ubehagelig var det. Første gangen er sjelden noen stor opplevelse, men ikke noe du trenger å grue deg for. Og dere skal uansett ikke gjøre noe før du er HELT klar for det!

Luna21365380663
Skrevet

For det første, så MÅ du ikke ha samleie. Vent til du vil. Da går det så mye bedre..! Jeg var også redd for at det skulle gjøre vondt, men det gjorde det ikke. Andre kan fortelle sine historier, og noen kommer til å si at det gjør vondt, andre ikke. Det kommer også an på om du har mistet jomfruhinnen eller ikke, om du bruker tampong, eller om du har hatt andre "ting" (dildo, fingre, gulerot..;o)) i deg..

Skrevet

Nei, det er ikke veldig vondt. Ubehagelig er det, jeg syntes det var ubehaglig de første 3(?)gangene. Vent til du er riktig kåt. Be ham ta det rolig.

Gjest dina2
Skrevet

Viktig å være skikkelig kåt, du må virkelig kjenne at du har lyst til det. Klarer ikke å huske, men trur ikke det gjor så veldig ondt; men nå har jeg også glemt hvor ondt det var å føde:)

Gjest 40 år siden
Skrevet

For meg gjorde det ikke vondt. Men nå skal sies at jeg nok var litt påvirket av alkohol. Det bedøver vel.

Men hvis du ikke har tatt jomfruhinna med en tampong feks, så blør du mye. Jeg blødde ut ei hel seng. Så velg din arena...

Gjest surreal
Skrevet

For meg gjorde det ikke vondt. Men nå skal sies at jeg nok var litt påvirket av alkohol. Det bedøver vel.

Men hvis du ikke har tatt jomfruhinna med en tampong feks, så blør du mye. Jeg blødde ut ei hel seng. Så velg din arena...

HERREGUD da, det er vel noe som heter _individualitet_ her?? Det er _IKKE_ alle som blør som en slakta gris første gangen, JEG gjorde det absolutt IKKE! Hadde ikke "tatt" jomfruhinna med noe heller, så... Ved slike bastante utsagn kan du skremme en "ung og engstelig" fra sans og samling...! *se stygt på og skjenne* :|

Alle er nervøse foran debuten, om det er for aller første gang ever, eller for første gang med den nye kjæresten.

Det viktigste er at man føler seg fram og ikke stresser. Ta det som det kommer og vent til du/dere er klar! Du kommer til å vite det når du er klar, og du må ikke være redd for å si fra til kjæresten din om at du _ikke_ er det, før du virkelig ER klar.

Fortell han at du er nervøs/redd, så skjønner han at du trenger tid. Han har sannsynligvis ikke lyst å presse deg til noe du _egentlig_ ikke vil heller.

Slapp av og kos dere, føl dere frem og ta ting som det kommer. Så skjer det når det skjer..

Lykke til! :)

Skrevet

Ta det "40 år siden" skriver med en klype salt. Jeg hadde ikke tatt hinna på noen måte på forhånd og blødde en liten dråpe.

Skrevet

HERREGUD da, det er vel noe som heter _individualitet_ her?? Det er _IKKE_ alle som blør som en slakta gris første gangen, JEG gjorde det absolutt IKKE! Hadde ikke "tatt" jomfruhinna med noe heller, så... Ved slike bastante utsagn kan du skremme en "ung og engstelig" fra sans og samling...! *se stygt på og skjenne* :|

Alle er nervøse foran debuten, om det er for aller første gang ever, eller for første gang med den nye kjæresten.

Det viktigste er at man føler seg fram og ikke stresser. Ta det som det kommer og vent til du/dere er klar! Du kommer til å vite det når du er klar, og du må ikke være redd for å si fra til kjæresten din om at du _ikke_ er det, før du virkelig ER klar.

Fortell han at du er nervøs/redd, så skjønner han at du trenger tid. Han har sannsynligvis ikke lyst å presse deg til noe du _egentlig_ ikke vil heller.

Slapp av og kos dere, føl dere frem og ta ting som det kommer. Så skjer det når det skjer..

kan godt skremme dem littegrann! :)

Gjest 40 år siden!
Skrevet

Slapp av da! Jeg sa bare at JEG blødde, ikke at andre gjorde det. Du la vel merke til at jeg sa at det ikke gjorde vondt for meg? Mange har jo vondt første gangen. Hvis en skal lese som du gjør, så betyr jo det at hun IKKE vil få vondt da, sidenjeg ikke hadde det, og DET må jo være beroligende. hehe...

lalala1365380457
Skrevet

jeg syntes ikke det var vondt i det hele tatt..var 18 år selv. syntes bare det var litt rart/snodig/uvant (som ariadne skriver, ca de 3 første gangene)..

Mary Poppins
Skrevet

Skal svare litt mere seriøst nå :)

Første gangen var jeg veldig veldig ung, og gjorde det med en erfaren gutt som var maange år eldre. Det gjorde ikke vondt, men det var overhodet ikke behagelig heller.

Vi hadde sex 3 ganger den natten, og det var ikke særlig smart for jeg ble ganske sår dagen etter, så det anbefaler jeg kanskje ikke.

Jeg blødde ingenting første gangen, så jomfruhinnen hadde nok sprukket fra før av, enten pga tampong bruk, eller ridning eller noe annet, så det er nok grunnen til at det ikke gjorde så vondt.

Men nå er jo du 18, kanskje litt bedre kjent med kroppen din enn det jeg var, og hvis du har brukt tampong i mange år er nok ikke jomfruhinnen din intakt lenger. det er ingenting å grue seg for, og det blir bare bedre og bedre :0)

Gjest bebba
Skrevet

For det første du må ikke ha samleie. Det er helt opp til deg. De fleste sier at det ikke er noe særlig den første gangen, og det tar tid før det blir det. Etterhvert så blir det bedre og bedre. Men for all del du må ha lyst til det. La ingen presse deg, og husk på at gutter fungerer annerledes enn jenter. De har hele utstyret hengende utenpå:)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Du MÅ ikke ha samleie. Det gjør du når du selv vil.

Det gjorde ikke vondt første gangen jeg hadde sex, og jeg blødde ikke. Men det var heller ikke en fantastisk opplevelse på linje med det de skriver om i kjærlighetsromaner. Jeg har hatt bedre sex seinere, for å si det sånn. Og jeg har fått bedre smak når det gjelder mannfolk :)

Gjest bebba
Skrevet

Er du dame så gjør det mulignes vondt - er du gutt så vet ikke jeg! :)

Det hadde vært litt rart hvis en gutt hadde spurt kvinner om det gjorde vondt:)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Det hadde vært litt rart hvis en gutt hadde spurt kvinner om det gjorde vondt:)

Det gjør vel stort sett ikke vondt for en gutt å ha samleie, tror jeg. Ingen av de jeg har hatt sex med har gitt uttrykk for stor smerte ihvertfall :)

Gjest bebba
Skrevet

Det gjør vel stort sett ikke vondt for en gutt å ha samleie, tror jeg. Ingen av de jeg har hatt sex med har gitt uttrykk for stor smerte ihvertfall :)

Nei det vet jo det fleste av oss, og jeg tror ikke de bekymrer seg stort for første gangen:)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Nei det vet jo det fleste av oss, og jeg tror ikke de bekymrer seg stort for første gangen:)

De bekymrer seg sikkert, men for andre ting enn den fysiske smerten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...