Gå til innhold

Dorthe Skappel viser sin beste side

Anbefalte innlegg

Gjest tjohooo
Skrevet

...i møtet med Norges svar på Donald Trumph.

Hva er Dorthe Skappels beste side, tro?

Opp-ned på skrå?

Se hva som skjer.

Gjest tjohooo
Skrevet

Fjorthe Babbel?

Not my cup of tea! ;-))

Ikke? Jeg synes hun virker som en varm og jordnær skapning. Særlig når hun svaier skikkelig i ryggen og vifter på overkroppen foran sine mannlige intervjuobjekter. Såååå sjarmerende.

Sickening cup of tea :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skuffende. Når jeg klikket meg inn på denne lenken trodde jeg du hadde lagt ut et slibrig bilde av Dorthes bryster. Eller er det sånne med stor fallhøyde? Jeg mistenker det.

Nei, hennes beste side? Det må vel i hvert fall være når hun holder kjeft og ser pen ut. For når den dama åpner munnen må jeg innrømme at det som ellers ville hevet seg ved hennes blide åsyn tar kvelden for minst 24 timer.

Skrevet

Ikke? Jeg synes hun virker som en varm og jordnær skapning. Særlig når hun svaier skikkelig i ryggen og vifter på overkroppen foran sine mannlige intervjuobjekter. Såååå sjarmerende.

Sickening cup of tea :)

Jeg skjønner ikke all denne klagingen over henne, jeg. Synes hverken hun utmerker seg som spesiellt dum eller deilig.

Helt nøytral. (og jeg hadde tatt henne uten å nøle...)

"....................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...