Gjest Nei til surpomper! Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 han fyren som lurte Dagbladet til å tro at han hadde funnet rosinenn i pølsa ble oppsagt av Afenposten. Og han jobbet som telefonselger! Årsaken var visst at Dagbladet hadde funnet ut at han hadde tilknytning til Aftenposten og laget en eller annen overskrift med at Aftenposten-ansatt lurte Dagbladet med pølsevev, eller noe sånt... Er det mulig? Var dette noen oppsigelsesgrunn, og er man virkelig forpliktet til å avstå fra "practical jokes" med en avis når man jobber som telefonselger i en annen ? Synes det er ille - og 0 humor i Aftenposten! Skal sende mail til sjefsredaktøren og si opp abonnementet (det skulle jeg gjort lenge uansett). 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Aftenposten har norges beste hockeyforum. Selvfølgelig boikotter jeg ikke dem. Aftenposten er for øvrig en av de avisene jeg liker best. Spesielt nå som det faktisk er mulig å lese avisa uten å bruke et helt rom. 0 Siter
den opprinnelige m&m Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Enig, det var skikkelig dårlig reklame for Aftenposten!! Han som sto bak spøken var skikkelig flink til å drite ut toppene i Aftenposten. Hevnen er søt antar jeg. Stakkars mora hans som fortsatt jobber i Aftenposten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.