Gå til innhold

Boycott Aftenposten!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Nei til surpomper!
Skrevet

han fyren som lurte Dagbladet til å tro at han hadde funnet rosinenn i pølsa ble oppsagt av Afenposten. Og han jobbet som telefonselger!

Årsaken var visst at Dagbladet hadde funnet ut at han hadde tilknytning til Aftenposten og laget en eller annen overskrift med at Aftenposten-ansatt lurte Dagbladet med pølsevev, eller noe sånt...

Er det mulig? Var dette noen oppsigelsesgrunn, og er man virkelig forpliktet til å avstå fra "practical jokes" med en avis når man jobber som telefonselger i en annen ?

Synes det er ille - og 0 humor i Aftenposten!

Skal sende mail til sjefsredaktøren og si opp abonnementet (det skulle jeg gjort lenge uansett).

ShitDiddelyDo
Skrevet

Aftenposten har norges beste hockeyforum. Selvfølgelig boikotter jeg ikke dem.

Aftenposten er for øvrig en av de avisene jeg liker best. Spesielt nå som det faktisk er mulig å lese avisa uten å bruke et helt rom.

den opprinnelige m&m
Skrevet

Enig, det var skikkelig dårlig reklame for Aftenposten!!

Han som sto bak spøken var skikkelig flink til å drite ut toppene i Aftenposten. Hevnen er søt antar jeg.

Stakkars mora hans som fortsatt jobber i Aftenposten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...