Hønemoren Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Skal gi bort rødvinsflasker i gave ikveld. De har ligget i bilen i natt og det har vært -7. Noen som vet om dette har gått bra? 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Det gjør det sikkert. Bare temperer dem forsiktig. Sett dem i gangen/garasjen først osv. Nett som med juletreet. ) Mvh 0 Siter
Hønemoren Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Skrevet 12. mars 2005 Det gjør det sikkert. Bare temperer dem forsiktig. Sett dem i gangen/garasjen først osv. Nett som med juletreet. ) Mvh Takk for svar. Da tar vi sjansen på å gi dem bort. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Takk for svar. Da tar vi sjansen på å gi dem bort. Jeg tror det skal gå bra, men tin den først:) Det er ikke uvanlig å "fryse ned" sprit for å kjøle den. Dvs. alkohol fryser ikke, så spritten blir bare kald. Hvordan er frossen rødvin? Blir litt nysgjerrig. 0 Siter
Gjest bordeaux Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Jeg tror det skal gå bra, men tin den først:) Det er ikke uvanlig å "fryse ned" sprit for å kjøle den. Dvs. alkohol fryser ikke, så spritten blir bare kald. Hvordan er frossen rødvin? Blir litt nysgjerrig. Gubben glemte en god flaske rødvin i bilen en kald vinternatt. Var nok ihvertfall -10. Den smakte bare surt og lukta ikke godt. Håper du er mer heldig. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Skrevet 12. mars 2005 Jeg tror det skal gå bra, men tin den først:) Det er ikke uvanlig å "fryse ned" sprit for å kjøle den. Dvs. alkohol fryser ikke, så spritten blir bare kald. Hvordan er frossen rødvin? Blir litt nysgjerrig. Den hadde ikke frosset, heldigvis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.