Gå til innhold

Idol, hvorfor klager dere?

Anbefalte innlegg

Gjest kattarinna
Skrevet

Hvorfor i f*** klager dere ( som gjør det ) på at Andrea røk ut? Hvis hun burde gå videre var det vel bare å stemme på henne... Noe som mange tydeligvis ikke gjorde!

Hun er ikke den som synger best i "klassen", og resultat deretter!

Gjest Timari
Skrevet

jeg synes ikke Andrea var den beste til å synge, men jeg er sur over at ikke David en gang havnet i sofaen etter den opptreden han gjorde.

lalala1365380457
Skrevet

jeg synes ikke Andrea var den beste til å synge, men jeg er sur over at ikke David en gang havnet i sofaen etter den opptreden han gjorde.

enig med deg..synes forresten andrea har mye mere sjarm enn david også..men så er det alle 14'isene der hjemme som sitter å stemmer på 'gudsåsøtedavid'.. blir nok en gutt som vinner idol i år og.. å når dommerne i tilleg sier at de syntes david var dårlig, så blir alle 14isene provosert og stemmer ekstra mye... sånn er det bare..kjipt men =/

Skrevet

Hvis vi fikk stemme på hvem vi vil ha ut ville resultatet blitt noe annet!

Idol engasjerer, ikke noe galt i det vel?

Gjest M.Angelica
Skrevet

"Hvis vi fikk stemme på hvem vi vil ha ut ville resultatet blitt noe annet!"

Helt enig! :)

Gjest rutangis netu
Skrevet

Ikke sikkert! Da ville familie og venner stemme hysterisk på alle andre enn sin favoritt isteden! Ikke mye rettferdig det vel! At orun feks skulle få mange ut-stemmer hvis Andrea hadde stor fanklubb...

hare1365380455
Skrevet

En etter en må jo bli stemt ut. Det er bare en vinner....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...