Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjokkerende lesning..

Ble det ikke også betalt en betydelig sum for løslatelsen hennes?

skjønner lite jeg!

Skrevet

Hvis Castelli har rett, er det ingen grunn til å bli overrasket. Pussig at Sgrena slapp løs levende. Mer "normalt" for muslimene ville vært å ta livet av henne for å demonstrere makt.

Sgrena og andre kommunister i pressen har jo sine motiver for krig mot amerikanerne.

Bare synd at en italiensk etterretningsmann mistet livet.

Skrevet

Har du faktisk lest artikkelen?

La meg oppsummere - eller la oss bruke ingressen: "Italias justisminister Roberto Castelli går hardt ut mot det løslatte gisselet Giuliana Sgrena, og ber henne slutte med de «grunnløse» anklagene mot de amerikanske soldatene som skjøt henne i Irak".

Så: Justisministen ber Sgrena være stille fordi det hun sier hende da bilen hun satt i ble beskutt av amerikanse soldater kan skade Italias diplomatiske forbindelser - dette er snakk om diplomati og politisk spill - ikke "gissel, my ass" som du så modent ordlegger deg.

Neste gang - LES artikkelen før du kommer med grunnløse påstander.

Skrevet

Hvis Castelli har rett, er det ingen grunn til å bli overrasket. Pussig at Sgrena slapp løs levende. Mer "normalt" for muslimene ville vært å ta livet av henne for å demonstrere makt.

Sgrena og andre kommunister i pressen har jo sine motiver for krig mot amerikanerne.

Bare synd at en italiensk etterretningsmann mistet livet.

Ja, de burde siktet bedre enn dette.

Skrevet

Har du faktisk lest artikkelen?

La meg oppsummere - eller la oss bruke ingressen: "Italias justisminister Roberto Castelli går hardt ut mot det løslatte gisselet Giuliana Sgrena, og ber henne slutte med de «grunnløse» anklagene mot de amerikanske soldatene som skjøt henne i Irak".

Så: Justisministen ber Sgrena være stille fordi det hun sier hende da bilen hun satt i ble beskutt av amerikanse soldater kan skade Italias diplomatiske forbindelser - dette er snakk om diplomati og politisk spill - ikke "gissel, my ass" som du så modent ordlegger deg.

Neste gang - LES artikkelen før du kommer med grunnløse påstander.

...men det er ikke poenget. Jeg hevder at denne kommunistereporteren sto i ledtog med bandittene som «kidnappet» henne, og at hensikten var å tvinge Berlusconi til å trekke sine styrker ut av Irak.

Dette vet sannsynligvis også Castelli, og ber henne holde kjeft for ikke å skade Italias forhold til USA ytterligere. Var det dette poenget som gikk deg hus forbi, eller leste du ikke innlegget mitt skikkelig...du heller?

Skrevet

...men det er ikke poenget. Jeg hevder at denne kommunistereporteren sto i ledtog med bandittene som «kidnappet» henne, og at hensikten var å tvinge Berlusconi til å trekke sine styrker ut av Irak.

Dette vet sannsynligvis også Castelli, og ber henne holde kjeft for ikke å skade Italias forhold til USA ytterligere. Var det dette poenget som gikk deg hus forbi, eller leste du ikke innlegget mitt skikkelig...du heller?

Du skrev: "Giuliana Sgrena var aldri noe «gissel» i Irak, hun samarbeidet med terroristene for å tvinge den italienske regjeringen til å trekke sine styrker ut:"

Du har INGEN bevis på dine påstander, ingen fakta å vise til.

Artikkelen underbygger IKKE det du hevder.

Ergo, du kommer med udokumenterte påstander.

Skrevet

Du skrev: "Giuliana Sgrena var aldri noe «gissel» i Irak, hun samarbeidet med terroristene for å tvinge den italienske regjeringen til å trekke sine styrker ut:"

Du har INGEN bevis på dine påstander, ingen fakta å vise til.

Artikkelen underbygger IKKE det du hevder.

Ergo, du kommer med udokumenterte påstander.

Selvsagt er det udokumenterte påstander. Og sannsynligvis vil ingen klare å bevise dette faktum heller, at denne terroristhora spriket for Allahs vernepliktige for å gjøre jobben for GI Joe om mulig enda verre.

Pokker så synd at de bommet.

Skrevet

Selvsagt er det udokumenterte påstander. Og sannsynligvis vil ingen klare å bevise dette faktum heller, at denne terroristhora spriket for Allahs vernepliktige for å gjøre jobben for GI Joe om mulig enda verre.

Pokker så synd at de bommet.

Språkbruken din viser også hvor seriøs du er.

Det du skriver ser ut til å bare være tull og tidsfordriv.

Javel. Det er ditt liv så lenge du ikke tvangsforer andre med dine fortolkninger.

Skrevet

Språkbruken din viser også hvor seriøs du er.

Det du skriver ser ut til å bare være tull og tidsfordriv.

Javel. Det er ditt liv så lenge du ikke tvangsforer andre med dine fortolkninger.

Nah, det står enhver fritt å diskutere sakene ut fra sin egen politiske overbevisning. Mange års erfaring og dypdykk i lugubre politiske miljøer har gitt meg en viss teft for foul play, og her lukter det lang vei.

Du kan like det eller la være.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...