Gjest Cinderellla Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Hvis jeg fører over penger nå fra min konto til en annens konto som har samme bank som meg. Vil pengene synes på hans konto nå, eller vil ikke overføringen skje før til mandag? 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 i dnbnor går det hvertfall med én gang. Sparebank1ikke før neste virkedag. Kjenner bare til disse to bankene... 0 Siter
Gjest Cinderellla Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 i dnbnor går det hvertfall med én gang. Sparebank1ikke før neste virkedag. Kjenner bare til disse to bankene... Hei, og takk for svar... Æsj!! Jeg har Sparebank1...treigebanken!!! På tide å bytte bank skjønner jeg. I vår datatid med raske løsninger skjønner jeg ikke hvorfor det MÅ ta en virkedag med enkelte banker... 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Hei, og takk for svar... Æsj!! Jeg har Sparebank1...treigebanken!!! På tide å bytte bank skjønner jeg. I vår datatid med raske løsninger skjønner jeg ikke hvorfor det MÅ ta en virkedag med enkelte banker... men du, altså- det pleier å gå en virkedag siden det er helg. Men for sikkerhets skyld- prøv med en femmer eller no da vel, bare for å være helt helt sikker.... Men mellom gubben og min sin konto gikk det ikke :-(( 0 Siter
Gjest Cinderellla Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 men du, altså- det pleier å gå en virkedag siden det er helg. Men for sikkerhets skyld- prøv med en femmer eller no da vel, bare for å være helt helt sikker.... Men mellom gubben og min sin konto gikk det ikke :-(( Hi hi... ja det var jo i grunnen ganske smart...prøve med et lite beløp først.. Takk for bra tips! Ha en kjempekoselig lørdagskveld! :-) 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Hi hi... ja det var jo i grunnen ganske smart...prøve med et lite beløp først.. Takk for bra tips! Ha en kjempekoselig lørdagskveld! :-) skal prøve på det. Ble litt "inspirert" av rødvinsbabbelet som foregikk her i går... men i kveld som jeg har glasset klart- er vel alle på vannvogna. jaja. kose seg for det!! 0 Siter
annegunn Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 skal prøve på det. Ble litt "inspirert" av rødvinsbabbelet som foregikk her i går... men i kveld som jeg har glasset klart- er vel alle på vannvogna. jaja. kose seg for det!! Vannvogn? Nei takk :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.