Gå til innhold

Overføringer

Anbefalte innlegg

Gjest Cinderellla
Skrevet

Hvis jeg fører over penger nå fra min konto til en annens konto som har samme bank som meg. Vil pengene synes på hans konto nå, eller vil ikke overføringen skje før til mandag?

Gjest kroppogsjel
Skrevet

i dnbnor går det hvertfall med én gang. Sparebank1ikke før neste virkedag. Kjenner bare til disse to bankene...

Gjest Cinderellla
Skrevet

i dnbnor går det hvertfall med én gang. Sparebank1ikke før neste virkedag. Kjenner bare til disse to bankene...

Hei, og takk for svar...

Æsj!! Jeg har Sparebank1...treigebanken!!! På tide å bytte bank skjønner jeg. I vår datatid med raske løsninger skjønner jeg ikke hvorfor det MÅ ta en virkedag med enkelte banker...

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Hei, og takk for svar...

Æsj!! Jeg har Sparebank1...treigebanken!!! På tide å bytte bank skjønner jeg. I vår datatid med raske løsninger skjønner jeg ikke hvorfor det MÅ ta en virkedag med enkelte banker...

men du, altså- det pleier å gå en virkedag siden det er helg. Men for sikkerhets skyld- prøv med en femmer eller no da vel, bare for å være helt helt sikker.... Men mellom gubben og min sin konto gikk det ikke :-((

Gjest Cinderellla
Skrevet

men du, altså- det pleier å gå en virkedag siden det er helg. Men for sikkerhets skyld- prøv med en femmer eller no da vel, bare for å være helt helt sikker.... Men mellom gubben og min sin konto gikk det ikke :-((

Hi hi... ja det var jo i grunnen ganske smart...prøve med et lite beløp først..

Takk for bra tips!

Ha en kjempekoselig lørdagskveld! :-)

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Hi hi... ja det var jo i grunnen ganske smart...prøve med et lite beløp først..

Takk for bra tips!

Ha en kjempekoselig lørdagskveld! :-)

skal prøve på det. Ble litt "inspirert" av rødvinsbabbelet som foregikk her i går... men i kveld som jeg har glasset klart- er vel alle på vannvogna. jaja. kose seg for det!!

Skrevet

skal prøve på det. Ble litt "inspirert" av rødvinsbabbelet som foregikk her i går... men i kveld som jeg har glasset klart- er vel alle på vannvogna. jaja. kose seg for det!!

Vannvogn?

Nei takk :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...