Gå til innhold

Idiotisk nytt webcamera..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det nye webcamet mitt (Phillips) virker ikke. Har installert CDn og gjort alt som er nødvendig, og joda det VIRKER, men det eneste som kommer når jeg skrur det på på MSN er et stort grønt bilde som spriker og spraker. Er kamera ødelagt eller? *hiver det snart i veggen*

Skrevet

Det hender at avansert elektronikk faktisk ikke funker.

Er kamera nytt og du har gjort alt riktig, bytt det og få et nytt eller få pengene igjen.

Det er ikke sikkert det er deg det er noe galt med siden det ikke funker!

Skrevet

Bruker du WinXP? I så fall er det unødvendig med installasjon av programvaren som følger med. Det er bare å plugge i, og starte webkameraet direkte.

Det gjorde i alle fall jeg...

Gjest Persille
Skrevet

Jeg tror det er deg det er noe galt med, at kameraet filmer det det egentlig ser - så det vil si at du er grønn og flimrete, eller som vi også sier; et romvesen...

Beklager at du fikk vite det på denne måten!

;)

Skrevet

Jeg tror det er deg det er noe galt med, at kameraet filmer det det egentlig ser - så det vil si at du er grønn og flimrete, eller som vi også sier; et romvesen...

;)

*LOL*

Skrevet

;)

Mener du at hun ser helt grønnfemjævlig ut?:-)

Gjest Persille
Skrevet

Mener du at hun ser helt grønnfemjævlig ut?:-)

Vel, hun sa det var et stort grønt bilde som spraket? Hva annet kan det være da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...