Moraki Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Det nye webcamet mitt (Phillips) virker ikke. Har installert CDn og gjort alt som er nødvendig, og joda det VIRKER, men det eneste som kommer når jeg skrur det på på MSN er et stort grønt bilde som spriker og spraker. Er kamera ødelagt eller? *hiver det snart i veggen* 0 Siter
Mr_Jenin Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Det hender at avansert elektronikk faktisk ikke funker. Er kamera nytt og du har gjort alt riktig, bytt det og få et nytt eller få pengene igjen. Det er ikke sikkert det er deg det er noe galt med siden det ikke funker! 0 Siter
Line Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Bruker du WinXP? I så fall er det unødvendig med installasjon av programvaren som følger med. Det er bare å plugge i, og starte webkameraet direkte. Det gjorde i alle fall jeg... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Jeg tror det er deg det er noe galt med, at kameraet filmer det det egentlig ser - så det vil si at du er grønn og flimrete, eller som vi også sier; et romvesen... Beklager at du fikk vite det på denne måten! 0 Siter
lurulf Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Jeg tror det er deg det er noe galt med, at kameraet filmer det det egentlig ser - så det vil si at du er grønn og flimrete, eller som vi også sier; et romvesen... Beklager at du fikk vite det på denne måten! *LOL* 0 Siter
Soplimen Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Jeg tror det er deg det er noe galt med, at kameraet filmer det det egentlig ser - så det vil si at du er grønn og flimrete, eller som vi også sier; et romvesen... Beklager at du fikk vite det på denne måten! Mener du at hun ser helt grønnfemjævlig ut?:-) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Mener du at hun ser helt grønnfemjævlig ut?:-) Vel, hun sa det var et stort grønt bilde som spraket? Hva annet kan det være da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.