Gå til innhold

BB i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest bbidioten
Skrevet

Noen som fikk med seg hvorfor Tina var så sur?

Gjest freck
Skrevet

At noen orker å se den møkka der, og i tillegg stille spørsmål om det på Internett.

Gjest marthe02
Skrevet

såg ikke på i dag, men er det noe mer mellom dennis og hannah? har virket så stille på den fronten i det siste...

landsbyidioten
Skrevet

Jeg har aldri sett denne omgangen av bigbrother før. Men i og med at jeg gjennomlever tidenes mest bedritne lørdagskveld, så jeg det faktisk. Makan til oppvisning i total ustabilitet har er det lenge siden jeg har sett.. Jeg ble fascinert! Hektet! Det var som å jobbe på psyk igjen.

Men det er tragisk at sånne mennesker blir eksponert på den måten. Hun var tydeligvis svært, svært plaget. Tror jeg må følge med videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...