Gjest bbidioten Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Noen som fikk med seg hvorfor Tina var så sur? 0 Siter
Gjest freck Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 At noen orker å se den møkka der, og i tillegg stille spørsmål om det på Internett. 0 Siter
Gjest marthe02 Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 såg ikke på i dag, men er det noe mer mellom dennis og hannah? har virket så stille på den fronten i det siste... 0 Siter
landsbyidioten Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Jeg har aldri sett denne omgangen av bigbrother før. Men i og med at jeg gjennomlever tidenes mest bedritne lørdagskveld, så jeg det faktisk. Makan til oppvisning i total ustabilitet har er det lenge siden jeg har sett.. Jeg ble fascinert! Hektet! Det var som å jobbe på psyk igjen. Men det er tragisk at sånne mennesker blir eksponert på den måten. Hun var tydeligvis svært, svært plaget. Tror jeg må følge med videre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.