Gjest opplyst Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Er det noen som bor i Kristiansand som ser det merkelige lyset over himmelen nå? Noen som vet om det kan være nordlys? Det lyser grønt og går rundt i ring over byen. Har sett nordlys før men det oppførte seg ikke sånn. Fenomenet har vart etpar timer nå. Noen som kan forklare hva som skjer? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 *løp til vinduet* Så merkelig!!! jeg bor på østsiden, og lyset sirkler over byen, ja. Det er jo overskyet, så en skulle jo nesten ikke tro at en kunne se nordlys da? Har sett nordlys noen få ganger, og det var annerledes. da var lyset mer flimrete og bredere og gikk over større deler av himmelen. Men det må vel være nordly da.... 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Slapp'a, sikkert en sånn derre lyskanon. De brukte en sånn en i Moss for noen år siden, og folk ringte helt fra Hurum, helt hyper. De trudde det var en UFO(!) Du hakke drekki for mye da? Det er lørda'n, men... 0 Siter
Gjest lyskasteren Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Slapp'a, sikkert en sånn derre lyskanon. De brukte en sånn en i Moss for noen år siden, og folk ringte helt fra Hurum, helt hyper. De trudde det var en UFO(!) Du hakke drekki for mye da? Det er lørda'n, men... Et utested i Stavanger hadde også en slik kraftig lyskaster. Mange trodde det var noe mystisk.... 0 Siter
Gjest opplyst Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Slapp'a, sikkert en sånn derre lyskanon. De brukte en sånn en i Moss for noen år siden, og folk ringte helt fra Hurum, helt hyper. De trudde det var en UFO(!) Du hakke drekki for mye da? Det er lørda'n, men... Har bare drukket pepsi max jeg. Og lyset er virkelig nok det. Jeg tror ikke lyskanoner skal oppføre seg sånn, men jeg kan jo ta feil. Det kommer sikkert en naturlig forklaring på fenomenet omsider, men merkelig er det iallefall. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Et utested i Stavanger hadde også en slik kraftig lyskaster. Mange trodde det var noe mystisk.... Da de kjørte denne greia på City Syd i Moss, så vi det helt fra Råde. Vi måtte selvsagt kjøre nærmere for å...eh, få kastet litt lys over sakene. Det viste seg å være et PR-stunt for City Syd. De hadde forresten jækla gode smultringer... *smultringsulten* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Slapp'a, sikkert en sånn derre lyskanon. De brukte en sånn en i Moss for noen år siden, og folk ringte helt fra Hurum, helt hyper. De trudde det var en UFO(!) Du hakke drekki for mye da? Det er lørda'n, men... Det liknet mer på en eller annen slags lyskanon, ja, enn nordlys. Lyset er forresten borte nå. Har drukket en boks pærecider...er vel troverdig da? 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Har bare drukket pepsi max jeg. Og lyset er virkelig nok det. Jeg tror ikke lyskanoner skal oppføre seg sånn, men jeg kan jo ta feil. Det kommer sikkert en naturlig forklaring på fenomenet omsider, men merkelig er det iallefall. Ring Kjevik og spør etter værtjenesten. Tror den fortsatt er operativ. De vet helt sikkert hva som foregår. Skulle gjerne byttet bort den Pepsien jeg kjøpte forrige dagen til Pepsi Max. Jeg må drekke sukkerlaka på en lørdag. Fan. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Da de kjørte denne greia på City Syd i Moss, så vi det helt fra Råde. Vi måtte selvsagt kjøre nærmere for å...eh, få kastet litt lys over sakene. Det viste seg å være et PR-stunt for City Syd. De hadde forresten jækla gode smultringer... *smultringsulten* Jeg har en pose smultringer i frysen :-) Synes de smaker best til jul... 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Det liknet mer på en eller annen slags lyskanon, ja, enn nordlys. Lyset er forresten borte nå. Har drukket en boks pærecider...er vel troverdig da? Jeg har hørt at pærecider fremkaller alt fra brekninger til vrangforestillinger. Det spørs hva du blander den med. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Jeg har en pose smultringer i frysen :-) Synes de smaker best til jul... De må være ferske og luftige - og glovarme. Ellers er det kjettinglenker. *yach* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Jeg har hørt at pærecider fremkaller alt fra brekninger til vrangforestillinger. Det spørs hva du blander den med. Har blandet den med 2/3 av en stor pose med Cheez balls (runde ostepops)... :-) Brekninger har ikke forekommet..ennå! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 De må være ferske og luftige - og glovarme. Ellers er det kjettinglenker. *yach* Kjettinglenker!!!! *LOL* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.