Gå til innhold

Merkelig fenomen

Anbefalte innlegg

Gjest opplyst
Skrevet

Er det noen som bor i Kristiansand som ser det merkelige lyset over himmelen nå?

Noen som vet om det kan være nordlys?

Det lyser grønt og går rundt i ring over byen. Har sett nordlys før men det oppførte seg ikke sånn. Fenomenet har vart etpar timer nå.

Noen som kan forklare hva som skjer?

Gjest prust
Skrevet

*løp til vinduet*

Så merkelig!!! jeg bor på østsiden, og lyset sirkler over byen, ja. Det er jo overskyet, så en skulle jo nesten ikke tro at en kunne se nordlys da?

Har sett nordlys noen få ganger, og det var annerledes. da var lyset mer flimrete og bredere og gikk over større deler av himmelen. Men det må vel være nordly da....

Skrevet

Slapp'a, sikkert en sånn derre lyskanon. De brukte en sånn en i Moss for noen år siden, og folk ringte helt fra Hurum, helt hyper. De trudde det var en UFO(!)

Du hakke drekki for mye da? Det er lørda'n, men...

Gjest lyskasteren
Skrevet

Slapp'a, sikkert en sånn derre lyskanon. De brukte en sånn en i Moss for noen år siden, og folk ringte helt fra Hurum, helt hyper. De trudde det var en UFO(!)

Et utested i Stavanger hadde også en slik kraftig lyskaster. Mange trodde det var noe mystisk....

Gjest opplyst
Skrevet

Har bare drukket pepsi max jeg. Og lyset er virkelig nok det. Jeg tror ikke lyskanoner skal oppføre seg sånn, men jeg kan jo ta feil. Det kommer sikkert en naturlig forklaring på fenomenet omsider, men merkelig er det iallefall.

Skrevet

Et utested i Stavanger hadde også en slik kraftig lyskaster. Mange trodde det var noe mystisk....

Da de kjørte denne greia på City Syd i Moss, så vi det helt fra Råde. Vi måtte selvsagt kjøre nærmere for å...eh, få kastet litt lys over sakene.

Det viste seg å være et PR-stunt for City Syd. De hadde forresten jækla gode smultringer...

*smultringsulten*

Gjest prust
Skrevet

Det liknet mer på en eller annen slags lyskanon, ja, enn nordlys. Lyset er forresten borte nå.

Har drukket en boks pærecider...er vel troverdig da?

Skrevet

Har bare drukket pepsi max jeg. Og lyset er virkelig nok det. Jeg tror ikke lyskanoner skal oppføre seg sånn, men jeg kan jo ta feil. Det kommer sikkert en naturlig forklaring på fenomenet omsider, men merkelig er det iallefall.

Ring Kjevik og spør etter værtjenesten. Tror den fortsatt er operativ. De vet helt sikkert hva som foregår.

Skulle gjerne byttet bort den Pepsien jeg kjøpte forrige dagen til Pepsi Max. Jeg må drekke sukkerlaka på en lørdag.

Fan.

Gjest prust
Skrevet

Da de kjørte denne greia på City Syd i Moss, så vi det helt fra Råde. Vi måtte selvsagt kjøre nærmere for å...eh, få kastet litt lys over sakene.

Det viste seg å være et PR-stunt for City Syd. De hadde forresten jækla gode smultringer...

*smultringsulten*

Jeg har en pose smultringer i frysen :-)

Synes de smaker best til jul...

Skrevet

Det liknet mer på en eller annen slags lyskanon, ja, enn nordlys. Lyset er forresten borte nå.

Har drukket en boks pærecider...er vel troverdig da?

Jeg har hørt at pærecider fremkaller alt fra brekninger til vrangforestillinger.

Det spørs hva du blander den med.

Skrevet

Jeg har en pose smultringer i frysen :-)

Synes de smaker best til jul...

De må være ferske og luftige - og glovarme.

Ellers er det kjettinglenker.

*yach*

Gjest prust
Skrevet

Jeg har hørt at pærecider fremkaller alt fra brekninger til vrangforestillinger.

Det spørs hva du blander den med.

Har blandet den med 2/3 av en stor pose med Cheez balls (runde ostepops)... :-) Brekninger har ikke forekommet..ennå!

Gjest prust
Skrevet

De må være ferske og luftige - og glovarme.

Ellers er det kjettinglenker.

*yach*

Kjettinglenker!!!! *LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...