Gå til innhold

dosering sobril ?


gunter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

25mg er vel ganske høy dose,funker ikke denne for deg??

nesten ingenting fungerer når jeg får sånn angst som jeg har nå. Er litt roligere, men har et enormt tankekjør. Skjedde noe idag som utløste det hele. Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Hei Gunter!

Hvordan står det til med deg i dag? Håper angsten har sluppet litt taket. Er selv litt av et angstvrak for tiden,(noe som er ganske uvant for meg) og vet godt at 25 mg sobril slett ikke trenger å være nok til å "komme ned" igjen. Ved helt ekstrem angst har psykiateren min sagt at jeg kan ligge rundt 40-45 mg. Dette bør være engangstilfeller tror jeg, og jeg har ikke prøvd det selv,(30 mg har vært min grense, selv om jeg også går på xanor) men du kunne sikkert delt en tablett(små som de er) og tatt den med det samme.Ville forresten ikke tat hele dosen i et "jafs" men gjort som du, starte med en mindre dose for å se om det er nok. Du merker egentlig på kroppen hvor mye som skal til. Kom innom i kveld hvis det er like ille. Hvis jeg ikke er helt slått ut selv, er jeg her nok. Det er kanskje min måte å overleve på i perioder.

Vennlig hilsen bugge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gunter!

Hvordan står det til med deg i dag? Håper angsten har sluppet litt taket. Er selv litt av et angstvrak for tiden,(noe som er ganske uvant for meg) og vet godt at 25 mg sobril slett ikke trenger å være nok til å "komme ned" igjen. Ved helt ekstrem angst har psykiateren min sagt at jeg kan ligge rundt 40-45 mg. Dette bør være engangstilfeller tror jeg, og jeg har ikke prøvd det selv,(30 mg har vært min grense, selv om jeg også går på xanor) men du kunne sikkert delt en tablett(små som de er) og tatt den med det samme.Ville forresten ikke tat hele dosen i et "jafs" men gjort som du, starte med en mindre dose for å se om det er nok. Du merker egentlig på kroppen hvor mye som skal til. Kom innom i kveld hvis det er like ille. Hvis jeg ikke er helt slått ut selv, er jeg her nok. Det er kanskje min måte å overleve på i perioder.

Vennlig hilsen bugge

Hei og takk for svar!

Det føles ikke helt bra å ha en sånn angst nei, så jeg føler med deg også.

Tok visst 50 mg sobril før jeg sovna engang inatt, unngikk selvskading i alle fall.

Idag har jeg trekt ut telefonen, slått av lyset og vært en meget anonym person. Dette hjelper litt, blir verre av mye støy og inntrykk.

Ja, ja skal til psykologen igjen i morgen, hjelper sannsynligvis å prate med noen akkurat nå.

Prøver å holde tankene unna som best jeg kan, men bruker energi på dette også.

Ja,ja må vel bli tøffere og takle forskjellige opplevelser bedre etterhvert.Føler meg litt "pysete" akkurat nå.

Fortsatt takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Hei og takk for svar!

Det føles ikke helt bra å ha en sånn angst nei, så jeg føler med deg også.

Tok visst 50 mg sobril før jeg sovna engang inatt, unngikk selvskading i alle fall.

Idag har jeg trekt ut telefonen, slått av lyset og vært en meget anonym person. Dette hjelper litt, blir verre av mye støy og inntrykk.

Ja, ja skal til psykologen igjen i morgen, hjelper sannsynligvis å prate med noen akkurat nå.

Prøver å holde tankene unna som best jeg kan, men bruker energi på dette også.

Ja,ja må vel bli tøffere og takle forskjellige opplevelser bedre etterhvert.Føler meg litt "pysete" akkurat nå.

Fortsatt takknemlig for svar!

Lykke til med psykologen i morgen. Håper det kan hjelpe deg litt:)

Vennlig hilsen bugge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...