Gå til innhold

Husker ikke hva som skjedde etter ett utbrudd.


Katty2

Anbefalte innlegg

Jeg er manisk depressiv,rapid cycler sviner veldig får akkurat som sinne utbrudd,stress utbrudd hvor jeg kjefter og sier og gjør mye men etterpå huser jeg lite eller ingenting hva som skjedde hva jeg har sagt hva andre har sagt osv?Litt ekkelt noen som vet hva dette kan være?Akkurat som jeg får blackout på en måte.Jeg har blitt testet på sykehuset for eplepsi men det var det ikke.Hva kan dette være dette er svingningene mine som jeg har vær dag omtrent men husker bare glimt,hva er det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest G-Gaupa

Hei.

Kan det være overlevelsesinstinktet som klikker inn? Det at hjernen på en måte ikke husker liksom. Eller er det en form for psykose? interressant problemstilling det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitis Gabonica

Hei.

Kan det være overlevelsesinstinktet som klikker inn? Det at hjernen på en måte ikke husker liksom. Eller er det en form for psykose? interressant problemstilling det her.

Mulig det kan være det man kaller å dissosiere på fagspråket. Et google søk på dissociative disorder eller dissosciation kan kanskje kaste litt lys over saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Kan det være overlevelsesinstinktet som klikker inn? Det at hjernen på en måte ikke husker liksom. Eller er det en form for psykose? interressant problemstilling det her.

Ja det er akkurat dette jeg ikke forstår egentlig begriper jeg ikke noe i det hele tatt av det,så viss noen i det hele tatt har en mening eller erfaring fra det please svar,dette kan jo være en viktig bit i min sykdom,kanskje det er noe annet jeg feiler?hmm merkelig og på en måte litt ekkelt men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...