gutt23 Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Har huset fult av mørketrepersienner.. Hvordan få disse støvfrie? Prøvde med kluten.. det ble mye verre.. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Hva med en sånn swifferstøvkost? Blir varmt anbefalt her inne, i hvert fall. 0 Siter
Jentungen1365380808 Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Bruk støvsugeren. Still inn på laveste effekt (ofte et bilde av gardiner...) og bruk munnstykket som ser ut som en rund kost hvis du har det. Swiffer Duster o.l. henger seg bare fast i trepersienner. Det er i hvert fall min erfaring (men den funker fint på de glatte av plast...). 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Hva med en sånn swifferstøvkost? Blir varmt anbefalt her inne, i hvert fall. Hva er swifferstøvkost? Her oss meg samler trepersiennene bare støv, men siden de er lyse så gjør det ikke så mye:) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Hva er swifferstøvkost? Her oss meg samler trepersiennene bare støv, men siden de er lyse så gjør det ikke så mye:) http://www.homemadesimple.com/swiffer/usenglish/products/dusters_hand.shtml 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.